(Poistunut julkaisusta)

Asiantuntija, IT-asiakastuki
Kela

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.11.2020

Kelan IT-palvelujen tärkein tehtävä on rakentaa järjestelmät, joilla Kela vastaa Suomessa asuvien sosiaaliturvasta. IT-palveluissamme työskentelee yli 750 asiantuntijaa pääasiassa Helsingissä, Jyväskylässä ja Turussa.

 

Haemme nyt määräaikaista asiantuntijaa IT-asiakastukeen Jyväskylään 31.8.2021 asti.

 

Kelan IT-asiakastuki toimii keskitettynä tukipisteenä Kelan sisäisille ja ulkoisille käyttäjille sekä organisaatioasiakkaille.

 

Tehtäviä ovat Kelan palveluiden loppukäyttäjien ja asiakkaiden neuvonta, palvelupyyntöjen vastaanottaminen ja toimeenpano sekä asiakastuen sisäisen toiminnan ja ohjeistuksien ylläpito ja kehittäminen.

 

Työskentelet osana IT-asiakastukea, mutta tehtäväsi painottuvat sisällölliseen asiakaspalveluun niin kelalaisille kuin ulkoisille organisaatioasiakkaille. Pääasialliset palvelukanavat ovat puhelin, sähköposti ja chat-kanavat. 

 

Arvostamme:

- asiakaspalveluosaamista
- service deskin ja siihen liittyvien prosessien tuntemusta
- hyviä ongelmanratkaisutaitoja ja itseohjautuvuutta
- aktiivisuutta, yhteistyökykyä, viestintätaitoja sekä paineensietokykyä


Me tarjoamme sinulle:

- haastavia ja mielenkiintoisia työtehtäviä
- kattavan työterveys- ja hammashoidon
- lounasedun
- tukea liikunta- ja kulttuuriharrastuksiin

- osaavan tiimin ja loistavat työkaverit

 

Sinut perehdytetään kattavasti tehtäviisi ja pääset työskentelemään kokeneiden ja osaavien työkavereiden kanssa. Palkka määräytyy tehtävän ja kokemuksen mukaan.

 

Edellytämme valitulta hakijalta perusmuotoisen turvallisuusselvityksen läpäisemistä.

 

Kiinnostuitko?

 

Katso urasivumme ja hae tehtävää www.kela.fi/rekrytoi viimeistään 30.11.2020. Liitä hakemukseen hakemuskirje palkkatoiveineen ja ansioluettelo. Kun hakemuksesi on saapunut meille, lähetämme vahvistuksen sähköpostiisi.

 

Lisätietoja tehtävästä antaa ryhmäpäällikkö Kaisa Hänninen, p. 050 556 1007, 24.11. klo 15-17.