Kiinnostaisiko sinua monipuoliset tehtävät koko ajan kehittyvässä toimintaympäristössä? Onko sinulla aito halu työskennellä kansainvälisten asiakkaiden parissa? Jos vastasit näihin kysymyksiin kyllä, olet etsimämme oma-aloitteinen ja ratkaisukeskeinen asiakaspalvelija. Asiakkaamme Digi- ja väestötietovirasto etsii kansainvälisen asiakaspalvelun asiantuntijaa Vaasaan työskentelemään mm. Ukrainasta paenneiden rekisteröinnin parissa. Lue lisää alta ja hae paikkaa jo tänään, sillä paikka täytetään heti sopivien asiantuntijoiden löydyttyä!
KUVAUS
Asiakkaamme Digi- ja väestötietoviraston tavoitteena on uudistaa yhteiskuntaamme digitalisaation keinoin ja tukea kansalaisten asiointia julkisen hallinnon kanssa. Mielenkiintoisessa työtehtävässäsi asiantuntijana pääset palvelemaan kansainvälisiä asiakkaita laaja-alaisesti sekä omalta osaltasi auttamaan Suomea olemaan entistä sujuvammin toimiva yhteiskunta.
#
Tarjoamme
* Erinomaista kokemusta asiakaspalvelutyöstä
* Mielenkiintoisen mahdollisuuden työskennellä valtionhallinnossa
* Mahdollisuuden työskennellä muuttuvassa toimintaympäristössä
TYÖNKUVA
* Kansainvälisten asiakkaiden vastaanottaminen rajatussa käyntiasiakaspalvelussa
* Ratkaisujen tekeminen valtakunnallisista työjonoista painottuen Ukrainasta paenneiden rekisteröinteihin
* Kirjaamis- ja tallennustyöt
* Asiakkaiden palveleminen ja neuvonta myös puhelimitse sekä sähköisten kanavien kautta
* Tehtävään voi kuulua myös muita Digi- ja väestötietoviraston tehtäviä
ETSIMÄMME HENKILÖ ON
* Soveltuva koulutustausta (esim. tradenomi)
* Aiempaa työkokemusta vaativista asiakaspalvelutehtävistä
* Hyvät tietotekniset taidot (mm. MS Office)
* Erinomainen suomen kielen taito, hyvä englannin kielen taito ja tyydyttävä ruotsin kielen taito
Aiempi kokemus ulkomaisten asiakirjojen käsittelystä sekä muiden kielien hallinta katsotaan eduksi.
#
Etsimämme henkilö on
* Itsenäinen ja ratkaisukeskeinen
* Asiakaspalvelija, jolla on erinomaiset yhteistyötaidot
* Joustava osaaja, jolla on hyvä paineensietokyky
Muuta tietoa
* Aloitus: 1.8.2022
* Kesto: 1.8.2022-31.12.2022
* Sijainti: Vaasa
* Palkkaus: Digi- ja väestötietovirastossa palkkaus määräytyy tehtävän vaativuuden ja henkilökohtaisen työsuorituksen mukaan. Kyseessä olevat asiantuntijoiden tehtävät asettuvat vaativuusluokkiin 11-12. Vaativuusluokassa 11 viran tehtäväkohtainen palkka on 2 270,92 /kk ja vaativuusluokassa 12 se on 2 478,96 /kk.
* Tehtäväkohtaisen palkan lisäksi maksetaan henkilökohtaiseen työsuoritukseen perustuva palkanosa, jonka suuruus on 10-50 % tehtäväkohtaisesta palkanosasta (aloitusvaiheessa tyypillisesti 10-25%). Hakija voi esittää palkkatoiveen.
Tehtävään valittavasta henkilöstä tehdään hakijan suostumuksella henkilöturvallisuusselvitys (turvallisuusselvityslaki 726/2014). Turvallisuusselvitysmenettelystä ja selvityksen kohteen oikeuksista löytyy tarkempia tietoja osoitteessa www.supo.fi.
Yhteystiedot: Tästä rekrytointiprosessista vastaa Academic Work asiakasyrityksensä Digi- ja väestötietovirasto puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Academic Workille.
Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.
MUUTA TIETOA
Digi- ja väestötietovirasto edistää yhteiskunnan digitalisaatiota, turvaa tietojen saatavuutta ja tarjoaa palveluja asiakkaiden elämäntapahtumiin. Virasto syntyi, kun Väestörekisterikeskus ja maistraatit yhdistyivät vuoden 2020 alussa. Virasto näyttää suuntaa ja uudistaa yhteiskuntaa digitalisaation keinoin sekä tukee kansalaisten asiointia julkisen hallinnon kanssa. Tavoitteena on tehdä Suomesta entistä sujuvammin toimiva yhteiskunta.
#
Digi- ja väestötietoviraston tehtäviä ovat: digitalisaation ja tietoturvallisuuden edistäminen sekä sähköisen asioinnin tukipalvelujen kehittäminen, tietovarantojen kehittäminen ja tietopalvelut, asiakirjojen ja sähköisen identiteetin todentaminen ja varmentaminen, väestötietojen ylläpito, elämäntapahtumien vahvistaminen ja muut oikeusturvapalvelut. Lisäksi Digi- ja väestötietovirasto hoitaa kansalaisneuvontaa, digitaalisten palveluiden käyttäjätukea sekä julkisen hallinnon tiedonhallinnan asiantuntijatehtäviä ja palveluita. Virastossa työskentelee yli 800 työntekijää ja se toimii useilla paikkakunnilla Suomessa.
#
Henkilöasiakkaat-yksikkö vastaa viraston henkilöasiakaspalvelun ja -tuen järjestämisestä, kansalaisneuvonnasta, henkilöasiakkaiden asiakastyytyväisyydestä, palvelukanavista ja asiakaspalvelusta ja siihen liittyvistä taustatoiminnoista sekä asiakaskokemuksen kehittämisestä.