(Poistunut julkaisusta)

Asiakkuuspäällikkö
Realia Management Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.9.2019

Haemme Helsinkiin  

ASIAKKUUSPÄÄLLIKKÖÄ

Tehtävänäsi on vastata asiakkaidemme kiinteistö-omaisuuden kiinteistöjohtamisen palveluistamme kokonaisvaltaisesti. Huolehdit asiakkaan saaman palvelun laadusta ja toimintatapojen yhdenmukaisuudesta Realian organisaatiossa. Jalkautat sovitut toimintamallit ja valvot niiden toteutumista asiakkuutta hoitavassa tiimissä. Toimit yhteyshenkilönä asiakasyrityksen edustajiin ja olet vastuussa muun muassa raportointikäytäntöjen toimivuudesta sekä tavoitteiden saavuttamisesta. Työskentelet tiiviissä yhteistyössä kiinteistöpäälliköiden, toimitilojen omistajien, heidän edustajien sekä kiinteistöjen ylläpidosta vastaavien palveluntuottajien kanssa.

Olet vahvasti asiakaskeskeinen ja palveluhenkinen tekijä. Toimit luontevasti ja vakuuttavasti neuvottelutilanteissa. Tehtävässä tarvitaan määrätietoista otetta tekemiseen, joustavuutta sekä paineensietokykyä, sillä työtäsi rytmittävät toisinaan tiukatkin aikataulut. Kykenet reagoimaan nopeasti muuttuviin tilanteisiin ja hallinnoimaan useita samanaikaisia tehtäviä.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutustaustaa sekä kokemusta joko asiakkuuksien johtamisesta tai toimitilamarkkinoista joko sijoittaja-, vuokraaja- tai isännöitsijänäkökulmasta. LKV- tai LVV-tutkinto katsotaan eduksi.

Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtäväkentän sekä todellisen kehittymismahdollisuuden toimitilamarkkinoilla osana asiantuntevaa organisaatiota. Pääset mukaan sekä toiminnan kehittämiseen että käytännön tekemiseen. Työpisteesi sijaitsee Helsingissä.

Kiinnostuitko? Tehtävään liittyviin tiedusteluihin vastaa Jukka Koskela 4.10. klo 13-15. klo 10-11. Jos koet olevasi etsimämme henkilö, täytä hakemus ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian tai viimeistään 13.10.2019 osoitteessa https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?9a689651, sillä täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.