(Poistunut julkaisusta)

Asiakkuuspäällikkö
Briox Finland Ab

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.8.2018

Etsimme nyt Asiakkuuspäällikköä liittymään osaksi Brioxin kasvutarinaa

 

Tehtävänkuvaus:

Asiakkuuspäällikkö vastaat Brioxin taloushallinnon palveluiden myynnistä tilitoimistoasiakkaille. Tehtävänäsi on tavata uusia yritysasiakkaita ja hakea Brioxille kasvua pienistä ja keskisuurista asiakkuuksista. Koulutat ja demoat Brioxin järjestelmää sopimusasiakkaille ja jatkossa myös kasvatat asiakkuuksiesi arvoa laadukkaan asiakashoitotyön kautta.  Sovit itsenäisesti omat tapaamisesi ja tapaat päivittäin tilitoimistojen yritysjohtoa erityisesti pk-seudulla, mutta tarvittaessa myös muualla Suomessa. Tapaamisissa kartoitat tilitoimistojen mahdolliset haasteet, sekä tarjoat näihin ratkaisuja Brioxin markkinoiden nykyaikaisimmista palveluista. Työssäsi sinua tukee osaava ja ammattimainen tiimi, edistyksellisimmät palvelut ja jatkuva koulutus. 

Yleistä:

Tehtävässä menestyminen vaatii aktiivista ja positiivista asennetta myyntiin, sekä halua olla asiakaskontaktissa päivittäin ja tutustua uusiin ihmisiin. Sinulla on taloushallinto-alan tuntemusta, jotta keskustelu talousalan asiantuntijoiden kanssa on sujuvaa sekä luontevaa.  Saat tietenkin kattavan perehdytyksen Brioxin palveluihin. Aiempi kokemus yritysmyynnistä on myös tärkeää, sillä tiimi on vielä pieni ja kasvava. Kokemus myynnistä edistää myös oman uran kehittymistä voimakkaasti kasvavassa yrityksessä. Brioxin nykyaikaisten ratkaisujen ja suuren asiakaspotentiaalin avulla sinulla on mahdollisuus päästä hyviin ansioihin. Työskentelet Helsingin kantakaupungissa sijaitsevasta toimipisteestä käsin, mutta tapaat asiakkaita heidän luonaan. Kansainvälisessä organisaatiossa tarvitset myös sujuvaa englanninkielen taitoa kommunikoidessasi organisaation sisällä.
 

Tarjoamme sinulle:

- Vakituisen ja vastuullisen työn kasvavassa ja alansa innovatiivisimmassa yrityksessä
- Kehittyneimmät ja nykyaikaisimmat taloushallinnon ratkaisut myytäväksesi 
- Innostavan ja viihtyisän työyhteisön ja -ympäristön
- Nykyaikaiset työvälineet asiakashankinnan tekemistä varten  
- Motivoivan yhdistelmäpalkkauksen, jonka ansiosta omilla tuloksilla voit päästä erinomaisiin kuukausiansioihin 

Odotamme sinulta:

- Kokemusta BtoB-myynnistä
- Taloushallinnon tuntemusta tai työkokemusta alalta
- Halua ja asennetta tehdä tulosta
- Oma-aloitteista ja aktiivista työotetta 
- Hyvää suomen ja englannin kielen osaamista, ruotsin kielen osaaminen on etu
- Matkustusvalmiutta pääasiassa Etelä-Suomessa, mutta tarvittaessa myös muualla

Työ alkaa sopimuksen mukaan, toivomme kuitenkin mahdollisuutta aloittaa mahdollisimman pikaisesti.

 

Haku:

Hae tehtävään rekisteröimällä itsesi hakijaksi osoitteessa http://www.empore.fi/tyopaikat 13.8.2018 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Emporen asiakkuuspäällikkö Sami Nykänen, puh. 040 156 3663 tai sähköpostitse sami.nykanen@empore.fi