(Poistunut julkaisusta)

Asiakkuuspäällikkö
Separett

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.7.2018

Separettille töihin?

Separett on vuonna 1976 perustettu Ruotsalainen perheyritys. Suunnittelemme, valmistamme, markkinoimme ja myymme kuivakäymälöitä, joiden avulla teemme asiakkaiden arjesta mukavampaa. Ruotsin Värnamon tehtaalla meitä on töissä 20 kokoaikaista ja Suomessa arkea pyörittää asiakkuuspäällikkö emoyhtiön avustuksella. Asiakkuuspäällikkö vastaa Suomessa majapaikkaa pitävälle myyntijohtajalle.

Haemme nyt uutta asiakkuuspäällikköä Suomen markkinalle aiemman lopettaessa marraskuun lopussa.

Alta löydät lisätietoja avoinna olevasta työtehtävästä.

Vastuualueet ja työtehtävät pääpiirteittäin

  • Asiakkaiden sitouttaminen ja asiakasstrategian toteuttaminen.
  • Asiakkaiden ja kumppaneiden yhteyspisteenä toimiminen kaikissa asioissa.
  • Päivittäisten operatiivisten tehtävien suorittaminen. Tehtäviä ovat esimerkiksi tilauskäsittely, myyntiennusteiden laatiminen, asiakastietojen päivittäminen, varastotäydennys, laskutus, asiakaspalvelu ja reklamaatiokäsittely.
  • Myynninohjausjärjestelmän päivittäminen tuotetiedoilla, ennusteilla, tilauksilla, asiakastiedoilla ja muilla tarvittavilla tiedoilla.
  • Liiketoiminnan navigointi ja raportointi myyntijohtajalle/maajohtajalle.
  • Separett osaamisen välittäminen jälleenmyyjillemme.
    • Säännölliset koulutus- ja myyntivierailut jälleenmyyjille.
  • Separett edustus alan messuilla ja tapahtumissa.
  • Markkinoinnin tukeminen ja toteutukseen osallistuminen.
    • Sosiaalisen median kanavien ja verkkosivujen päivitys. 

​Tärkeät ominaisuudet

  • Vahva suullinen ja kirjallinen kommunikointi suomeksi, englanniksi ja mielellään myös ruotsiksi
  • Ajantasaiset myyntitaidot
  • Hyvä tekninen ymmärrys ja looginen päättelykyky
  • Ajantasainen IT-osaaminen – kyky oppia hyödyntämään järjestelmiä tehokkaasti
    • Erityisesti Excel osaaminen on tärkeää, jotta liiketoiminnan navigointi on riittävän laadukasta.
    • Office-ohjelmat
  • Ulospäinsuuntautuneisuus sekä hyvät verkostoitumistaidot
  • Mahdollisuus olla tien päällä noin 25 000 km vuosittain

Tehtävässä menestyy erityisen hyvin henkilö, joka:

  • On tuloshakuinen ja kykenevä saavuttamaan asetetut tavoitteet tunnistamalla mahdollisuudet ja rakentamalla kestävän myyntiverkoston, joka johtaa yrityksemme menestykkääseen kasvuun.
  • Osaa kääntää esitteitä, kuvastoja ja muuta myyntimateriaalia englannista ja ruotsista suomeksi.
  • Omaa koulutuksen kaupan alalta.
  • On työskennellyt vahvasti sesonkiluontoisella alalla asiakashallinnan parissa.
  • Osaa toimittaa asiakaslähtöisiä tarjouksia perustuen tunnistamiinsa asiakastarpeisiin.
  • On suorittanut myynti- ja/tai tuotekoulutuksia jälleenmyyjille.
  • On oma-aloitteinen, itsenäinen ja vastuuntuntoinen.

Työsuhde-edut:

  • Mahdollisuus etätyöskentelyyn (toimiston sijainnin ja myyntirakenteen vuoksi kuitenkin asuttava pääkaupunkiseudulla tai lähialueella)
  • Vapaa autoetu (verotusarvo noin 650 €)
  • Puhelinetu (20 €)
  • Kuntosalijäsenyys Technopolis Aviapolis Vantaalla

Kiinnostuitko?

Lisätietoja tehtävästä antaa yrityksen myyntijohtaja Jyri Frantzi jyri(at)separett.com tai 0207109000.

Lähetä CV ja vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen osoitteeseen jobb(at)separett.com. Olemme yhteydessä hakijoihin mahdollisimman pian ja paikka täytetään, kun sopiva henkilö on löytynyt. Uusi asiakkuuspäällikkö aloittaa lokakuussa ja työskentelee yhdessä lopettavan asiakkuuspäällikön kanssa 2 kk ajan.