(Poistunut julkaisusta)

Asiakkuuspäällikkö
Hyvinvointikartano Kaisankoti

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.5.2018

 

Haemme Hyvinvointikartano Kaisankotiin asiakkuuspäällikön tehtävään vankan kokemuksen omaavaa myynnin ja/tai kuntoutuksen osaajaa, joka innostuu kuntoutuspalveluiden myynnistä, markkinoinnista ja asiakashankinnasta. Olet jo toiminut myynnin tai kuntoutuksen asiantuntijatehtävissä ja arvostamme osaamista Kelan kuntoutusprosesseista. Sinulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot ja laajat työterveyshuollon ja/tai Kelan yhteistyötahojen verkostot. Yhteistyö myös yritysten HR-osastojen kanssa on sinulle luontevaa. 

Toivomme sinulta:

  • Monipuolista valmiutta asiantuntijamyyntiin ja Kelan kuntoutusprosessien markkinointiin, kokemusta uusasiakashankinnasta sekä innostusta osallistua kuntoutuksen markkinoinnin kehittämiseen 
  • Kykyä asiakas- ja kumppanuusverkoston kehittämiseen ja asiakkuuksien ylläpitämiseen sekä itsenäiseen asiakaskontaktointiin
  • Tarjousneuvottelujen ja tarjousten laadinnan asiantuntijuutta
  • Kelan kuntoutusprosessien sisältöjen ja käytäntöjen tuntemusta sekä kokemusta kuntoutuksen palveluohjauksesta
  • Kykyä hallita kuntoutusprosessien suunnittelua, aikataulutuksia sekä prosessien täyttymistä
  • Hyviä vuorovaikutus- ja ihmissuhdetaitoja
  • Kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja hyviä tiimityöskentelytaitoja 
  • Hyvää paineensietokykyä ja ratkaisukeskeisyyttä

Tarjoamme Hyvinvointikartano Kaisankodissa monipuolisen ja itsenäisen työn kauniissa kartanomiljöössä mukavien työkavereiden ja ihanien asiakkaiden kanssa. Etuina pienen talon ketteryys ja mahdollisuus olla monessa mukana. Noudatamme työsopimuksissamme yksityisen terveyspalvelualan TES:iä.

Jos kiinnostuit, lähetä vapaamuotoinen hakemus CV:n ja palkkatoivomuksen kera palvelujohtaja Siru Kalpiolle osoitteeseen siru.kalpio@kaisankoti.fi, aiheotsikolla "Asiakkuuspäällikkö" 10.6.2018 mennessä. Lisätietoja siru.kalpio@kaisankoti.fi, puh. 040-519 0233 tai www.kaisankoti.fi.