(Poistunut julkaisusta)

Asiakkuuspäällikkö Kainuu, Pohjola Vakuutus
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.1.2021

ASIAKKUUSPÄÄLLIKKÖ KAINUU, POHJOLA VAKUUTUS

 

Olisitko sinä uusi kollegamme Pohjola Vakuutuksen vahinkovakuutuksen liiketoiminta-alueelle Kajaaniin? Etsimme Pohjois-Suomen huipputiimiin asiakkuuspäällikköä hoitamaan ja kehittämään Kainuun pk-yritysten asiakassalkkua. Työsuhde on toistaiseksi voimassa oleva.

 

 

Tehtävästä

Asiakkuuspäällikkönä vastaat vakuutustuotteiden ja -palveluiden myynnistä ja tarjonnasta yritysasiakassalkullesi. Hoidat menestyksekkäästi ja korkealla asiakastyytyväisyydellä olemassa olevia asiakkuuksia sekä kartoitat heidän lisäpalveluiden tarvetta asiakkuuksien kasvattamista, kannattavuudesta huolehtimista sekä asiakastyytyväisyyden parantamista unohtamatta. Keskeinen vastuualueesi on myös aktiivinen uusasiakashankinta ja odotammekin, että verkostoidut mielelläsi ja motivoidut tavoitteiden saavuttamisesta.

 

Teet yhteistyötä asiakkaillemme kokonaisvaltaisia finanssipalveluita tarjoavan osuuspankin asiakkuustiimin kanssa. Asiakaskokemus on meillä kaiken tekemisen keskiössä ja tärkein tavoitteesi onkin palvella asiakkaitamme parhaalla mahdollisella tavalla ja saumattomasti koko asiakkuustiimin kesken. Työsi sijaintipaikka on OP Kainuu, mutta työsi on liikkuvaa, mikä takaa joustavan työajan sekä työntekopaikan.

 

 

Sinusta

Etsimämme kollega on intohimoinen myynnin ammattilainen, joka ei kaihda kylmäsoittoja ja uusasiakashankintaa. Meille asiakas on aina tärkein ja toivommekin, että pidät ihmisten parissa työskentelystä yhtä paljon kuin mekin. Kokemus vakuutusalalta nopeuttaisi tehtävän haltuun ottamista, mutta kuulemme sinusta kyllä mielellämme, jos olet valmis ottamaan haasteen vastaan ja kasvamaan vakuuttamisen ammattilaiseksi.

 

Luonteeltasi olet oma-aloitteinen etkä myöskään kavahda tiukkoja neuvottelutilanteita tai suuria verkostoitumistapahtumia. Näet toiminnassasi mahdollisuuksia esteiden sijaan sekä teet asiakkaaseen vaikutuksen ulospäin suuntautuneella, innovatiivisella ja positiivisella asenteellasi. Lisäksi kommunikoit sujuvasti myös englanniksi.

 

 

Tarjoamme sinulle

Asiakkuuspäällikön tehtäväkuva on vastuullinen ja pääset työskentelemään eri toimialoja edustavien yritysten parissa. Monipuolisuus takaakin sen, että saat ruokkia vastuun ja uudenoppimisen nälkääsi jatkuvasti. Uskallamme myös luvata, että tulet viihtymään osana kannustavaa ja kokenutta myyntiporukkaamme. Hyvästä meiningistämme ovat omiaan kertomaan henkilöstökyselyn huippupisteet yhteishengen, työn merkityksellisyyden ja osaamisen tukemisen osalta. Työskentelyämme ohjaakin jatkuva kehittäminen ja tuemme ammatillista kasvuasi erilaisin koulutuksin ympäri vuoden.

 

Tiiminä olemme itseohjautuva ja tulokset puhuvat meillä puolestaan. Tämä näkyy arjessa luottamuksena ja molemminpuolisena joustavuutena esimerkiksi työaikojen suhteen. Lisäksi tarjoamme hyvät työ-, palkitsemis- ja vapaa-ajan edut, minkä lisäksi käytössäsi ovat OP Ryhmän erinomaiset henkilöstöedut pankki- ja vakuutuspalveluissa.

 

 

Lisätiedot ja hakuohjeet

Kiinnostuitko, mutta jäikö jokin vielä mietityttämään? Lisätietoja tehtävästä ja meillä työskentelystä antaa tuleva esihenkilösi myyntijohtaja Jari Alahäivälä (0400 131 488 / jari.alahaivala(at)pohjola.fi). Jarin tavoitat parhaiten puhelimitse 12.1. ja 15.1. klo 15.00-16.00.

 

Onnistuimmeko vakuuttamaan sinut? Hae tehtävää sunnuntaihin 24.1.2021 mennessä lähettämällä meille hakemuksesi urasivuillamme op-careers.fi.

 

Odotamme jo innolla uutta kollegaamme, minkä vuoksi tavoitteenamme on edetä rekrytointiprosessissa reippaasti. Ensimmäisen kierroksen haastattelut järjestämme 2.2., jolloin tavoitteena on tutustua sinuun pintaa syvempää henkilöarvioinnin ja kykytestin avulla. Varauduthan toisen kierroksen haastatteluun jo samalla viikolla 4.2.

 

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkastetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.

 

 

Pari sanaa OP Ryhmästä

OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.

 

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Tämän tavoitetilan saavuttamiseksi olemme siirtyneet OP Ryhmän keskusyhteisössä ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja ja johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen. Tällä muutoksella tavoittelemme entistä parempaa työntekijäkokemusta, asiakaskokemusta sekä toiminnan tehokkuutta.

 

Yrityskulttuurimme ja arjen tekemisen ytimessä ovat arvot – ihmisläheisyys, vastuullisuus ja yhdessä menestyminen. Nämä arvot ovat mahdollistaneet osuustoiminnallisen menestyksemme läpi vuosikymmenten, ja samoissa arvoissa piilee myös tulevaisuuden kulttuurimme vahvin kulmakivi.