Tietoa tehtävästä
Pohjolan Osuuspankki on Pohjois-Suomessa Oulun talousalueella ja Lapissa 22 kunnan alueella toimiva täyden palvelun finanssitalo, joka tarjoaa ainutlaatuisen pankki- ja vakuutuspalveluiden kokonaisuuden helposti saman katon alta. Se kuuluu suomalaiseen OP Ryhmään ja on yksi suurimmista osuuspankeista. Sen yli 350 asiantuntijaa palvelee pankki- ja vakuutusasiakkaita verkossa, puhelimessa ja kasvotusten. Jäsentensä omistaman, voimakkaasti kehittyvän ja eteenpäin katsovan pankin tehtävänä on edistää asiakkaidensa taloudellista menestystä. Se kantaa myös vastuunsa omasta toimintaympäristöstään Pohjois-Suomessa ja kehittää sen elinvoimaisuutta. Pankin menestys luo vakautta ja vaurautta, josta hyötyvät sekä asiakkaat että koko yhteisö.
Pohjolan OP Online -yksikkö hoitaa Pohjolan Osuuspankin asiakkuuksia etäkanavissa puhelimitse ja verkkoneuvotteluin. Yksikössä työskentelee noin kaksikymmentä pankkialan ammattilaista.
Haemme Oulun tiimiimme vakituiseen työsuhteeseen asiakkuusneuvojia tai -asiantuntijoita.
Tehtävä
Tehtävänäsi on vastata omasta asiakassalkustasi ja hoitaa olemassa olevia asiakkuuksia kokonaisvaltaisesti, sekä kannattavasti. Tehtävässäsi painottuu olemassa olevan lainakannan hoitaminen ja asiakkaiden talouksien turvaaminen.
Kohtaat asiakkaat etäkanavissa eli verkko- ja puhelinneuvotteluissa. Voit itse suunnitella työpäiväsi kulun ja työ onnistuu hyvin halutessasi myös osittain etänä. Työtäsi on tukemassa ajanvaraustiimi.
Mitä toivomme sinulta?
Sinulla on myynnillinen asenne ja haet rohkeita ratkaisuja asiakkaiden tarpeisiin. Haluat varmistaa parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen. Osaaminen tai aiempi kokemus päivittäisten raha-asioiden, säästämisen ja sijoittamisen ja/tai lainojen sekä talouden turvatuotteiden osalta katsotaan eduksi.
Tässä työssä pärjäät hyvin, jos olet ratkaisukeskeinen sekä asiakaslähtöinen. Vuorovaikutustaitosi niin asiakkaiden kuin työkavereiden kesken ovat erinomaiset. Arvostamme oma-aloitteisuutta, halua kehittää omaa osaamista ja kykyä saada tuloksia aikaan oli sitten kyse myynnistä tai uuden asian opettelusta.
Mitä tarjoamme sinulle
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtävän, jossa sinulla on mahdollisuus kehittää asiakkuuksienhoito- ja myyntiosaamistasi digitalisoituvassa toimintaympäristössä Suomen toiseksi suurimmassa osuuspankissa. Saat välineet itsesi kehittämiseen, asiantuntevan ja innostavan työyhteisön.
Pohjolan OP on henkilökuntansa arvostama, vakaa ja vastuullinen työnantaja. Meillä on hyvä työilmapiiri sekä aktiivinen työyhteisö, jossa on matala hierarkia. Keskinäinen luottamus ja avoin keskusteluilmapiiri mahdollistavat yhdessä menestymisen ja toiminnan jatkuvan parantamisen. Tarjoamme lisäksi kattavat työsuhde-edut.
Kiinnostuitko?
Hae tehtävää ja kerro meille lisää osaamisestasi viimeistään 8.9.2024 lähettämällä meille hakemuksesi op-careers.fi sivuston kautta. Käymme hakemuksia läpi jo hakuaikana, joten kannattaa lähettää hakemus mahdollisimman pian.
Lisätietoja antaa asiakkuusjohtaja Teija Halonen ke 28.8 klo: 10-11 ja to 5.9 klo: 14.30-15.30 sähköpostitse teija.halonen@op.fi tai puhelimitse 010 253 5470.
Finanssialalla luottamus ja vastuullisuus ovat toimintamme perusta, minkä vuoksi tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti.
OP Ryhmä on monimuotoisuutta ja yhdenvertaisuutta kunnioittava työyhteisö. Meille on tärkeää, että jokainen tuntee olonsa tervetulleeksi ja arvostetuksi. Arvostamme erilaisuuden mukanaan tuomaa rikkautta ja monipuolisia näkökulmia. Kannustamme kaikkia hakemaan meille töihin, sillä meillä on jotain yhteistä.
Olemme sitoutuneet rakentamaan toiveikkaampaa tulevaisuutta – hienoa, että haluat mukaan yhteiselle matkallemme.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 8.9.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.