Asiakkuusjohtaja
Tietoa tehtävästä
Asiakkuusjohtaja
Valtori rakentaa digitaalista Suomea. Tuotamme valtionhallinnon toimialariippumattomat ICT-palvelut sekä korkean varautumisen ja turvallisuuden vaatimukset täyttäviä tieto- ja viestintäteknisiä palveluja ja integraatiopalveluja. Mahdollistamme valtionhallinnon työn sujumisen toimivien ja turvallisten palvelujen avulla. Valtorissa työskentelee 1 400 ammattilaista eri puolilla Suomea.
Valtorin asiakkaita ovat kaikki valtionhallinnon virastot ja laitokset. Asiakkaina voivat olla myös valtion liikelaitokset, muut julkisen hallinnon viranomaiset, julkisoikeudelliset laitokset, eduskunta ja valtion talousarvion ulkopuoliset rahastot ja julkista hallinto- tai palvelutehtävää hoitavat yritykset tai yhteisöt. Työkulttuurimme rakentuu luottamukselle ja arvostukselle. Yhdessä teemme Valtorista työpaikan, jossa on mukava tehdä töitä.
Valtorissa on nyt iso muutosvaihe päällä. Uuden organisaatiomme ensivaiheessa panostamme erityisesti hyvään asiakaskokemukseen ja työntekijäkokemukseen.
Tehtävän kuvaus
Etsimme dynaamista asiakkuusjohtajaa vastaamaan suurasiakkaiden asiakkuuksista.
Valtorin strategian mukaisesti tärkein tavoitteemme on tyytyväinen asiakas. Etsimme asiakkuusjohtajaa vastaamaan suurasiakkaiden asiakkuuksista. Asiakkuusjohtajalla on kokonaisvastuu hänelle nimetyn asiakkuusyksikön johtamisesta Valtorin strategian tavoitteiden ja painotusten mukaisesti. Johtaja vastaa yksikön vastuulle nimettyjen asiakkuuksien johtamisesta ja sen tärkein tehtävä on ensiluokkaisen asiakaskokemuksen rakentaminen.
Asiakkuusjohtajalta edellytetään asiakaslähtöistä otetta, kykyä kuunnella asiakasta ja ymmärtää asiakkaan tarpeita. Tehtävä edellyttää kykyä priorisoida ja johtaa siten, että varmistetaan keskeisten tavoitteiden saavuttaminen, Valtorin strategian mukainen toiminta sekä asiakasodotusten täyttyminen.
Yksikössäsi johdat suoraan noin kahtakymmentä asiakkuus- ja tuotantopäällikköä. Tehtävä sijoittuu asiakaskokemustulosyksiköön ja asiakkuusjohtaja raportoi asiakaskokemusjohtajalle.
Säädetyt kelpoisuusvaatimukset
Tehtävään ei ole säädettyjä kelpoisuusvaatimuksia.
Tehtävän vaatimukset
Asiakaslähtöistä otetta ja näyttöjä asiakastyytyväisyyden parantamisesta sekä aitoa intohimoa asiakaskokemuksen kehittämiseen
Asiakasyhteistyön ja siihen liittyvien toimintamallien kattavaa osaamista ja näyttöjä niiden soveltamisesta käytäntöön
Kykyä priorisoida ja johtaa siten, että keskeiset tavoitteet saavutetaan ja asiakasodotukset täyttyvät
Itsenäistä ja proaktiivista johtamisotetta sekä erinomaista toimeenpanokykyä
Itsenäistä ja proaktiivista johtamisotetta ja kykyä rakentaa aikaansaamisen kulttuuri
Kykyä strategiseen ja innovatiiviseen ajatteluun
Erinomaisia esiintymis-, neuvottelu- ja vuorovaikutustaitoja
Halua ja kykyä kehittää niin omaa osaamistasi kuin Valtorin toimintaa
Aiempaa kokemusta ihmislähtöisestä ja tavoitteellisesta esihenkilötyöstä
Soveltuvaa korkeakoulututkintoa
Eduksi luetaan laaja-alainen ymmärrys valtionhallinnosta ja hallinnonalojen sekä virastojen toiminnasta.
Tehtävän tiedot
Tehtävän kesto : Vakinainen
Työaika : Virastotyöaika
Tehtävä alkaa : 1.9.2023
Tai sopimuksen mukaan.
Tehtävän hakemista koskevat tiedot
Hae viimeistään: 16.6.2023 16.15
ID: : 28-736-2023
Voit kuitenkin hakea tätä työpaikkaa myös toimittamalla hakemuksesi alla olevaan osoitteeseen. Sekä hakemuksessa että kirjekuoressa tulee mainita haettavan tehtävän ID. Hakemuksia ei palauteta.
Valtorin kirjaamo
Lintulahdenkatu 5
00530 Helsinki
Palkkaukseen liittyvät tiedot
Palkkausmuoto :
Palkkaus sopimuksen mukaan (johtajasopimus).
Edut
Ateriaetu
Liikunta- ja kulttuurietu
Laajat työterveyden palvelut
Ergonomiset työvälineet ja erityistyölasit
Työkokemuksen perusteella jopa 38 arkipäivää lomaa / vuosi
Opiskelun palkallinen tuki 15 päivää / vuosi
Joustavuus työajassa ja etätyössä
Tehtävä
Ilmoitettujen työpaikkojen määrä : 1
Yhteystiedot
Lisätietoja tehtävästä
Jari Virtanen, lisätietoja 01.06 klo 13-14 ja Ke 07.06 klo 14-15
Asiakaskokemusjohtaja
Matkapuhelin
Puhelin 029 550 5851
Sähköposti
Työpaikan tiedot
Valtorin toimipiste
tai
Jyväskylä
Vapaudenkatu 58
40100 Jyväskylä
tai
Oulu
Viestikatu 1
90130 Oulu
tai
Tampere
Hatanpään valtatie 36 A
33100 Tampere
tai
Helsinki
Lintulahdenkatu 5
00530 Helsinki
tai
Raisio
Nallinkatu 8
21200 Raisio
tai
Rovaniemi
Kemijoen Itäpuolentie 63
96400 Rovaniemi
tai
Kuopio
Hulkontie 83
70820 Kuopio
tai
Hämeenlinna
Suomen kasarmi 10
13100 Hämeenlinna
Muut tehtävään liittyvät tiedot
Tässä haussa voidaan hyödyntää soveltuvuusarviointia.
ICT-palvelukeskuksena toivomme kaikki hakemukset ensisijaisesti rekrytointijärjestelmän kautta.
Haethan tehtävää mahdollisimman pian, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.Tehtävään valitulla on kuuden kuukauden koeaika.
Tietoa työnantajasta
Valtori rakentaa digitaalista Suomea. Tehtävämme on tuottaa ja ylläpitää valtionhallinnon tietoteknistä perustaa ja mahdollistaa valtionhallinnon työntekijöiden työn sujuminen. Toimivien ja tietoturvallisten ICT-palveluiden avulla asiakkaamme voivat rakentaa omaa toimintaansa ja tuottaa digitaalisia palveluita. Valtorissa työskentelee 1 300 ammattilaista eri puolilla Suomea.
Yhdessä muiden valtorilaisten kanssa olet osana ICT-alan ydinjoukkoa ja mukana alan kehityksen kärjessä. Asiakaskunnan ja palveluiden monipuolisuus mahdollistavat ammatillisesti mielenkiintoiset ja haastavat tehtävät. Työkulttuurimme rakentuu luottamukselle ja arvostukselle. Yhdessä teemme Valtorista työpaikan, jossa on mukava tehdä töitä.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/valtion-tieto-ja-viestintatekniikkakeskus-valtori/2574261-7
- Valtori Päätelaiteasiantuntija
- Valtori Projektipäällikkö
- Valtori Strategiajohtaja