(Poistunut julkaisusta)

Asiakkuusjohtaja
Accountor Espoo

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.3.2020

Sytytkö asiakastyöstä? Tule mukaan a+-tiimiimme! 
 
Me Accountorilla olemme edelläkävijöitä. Uteliaisuus, kasvu ja kehittyminen kirittävät meitä, sillä haluamme olla askeleen edellä. Accountorin avoin ja joustava työympäristö on paikka, jossa uusille ideoille on aina tilaa kehittyä. Juuri siksi olemme a+-luokan työpaikka. 
 
Etsimme uuteen toimistoomme, Keilaniemen sydämeen, asiakkuustyöstä aidosti innostuvaa Asiakkuusjohtajaa.

Tarjoamme taloushallinnon ulkoistuspalveluja asiakkaillemme, joko hyödyntäen asiakkaiden omia ohjelmistoja tai Accountorin tarjoamilla ohjelmistoilla.

Työtehtäväsi on kehittää avainasiakassuhdetta yhdessä asiakkaan kanssa niin, että se antaa parhaan mahdollisen hyödyn heidän liiketoimintansa tueksi. Rakennat asiakassuhdetta kohti korvaamatonta kumppanuutta, aito asiakaspalvelu on sinulle sydämen asia.

Huolehdit työssäsi avainasiakkaistasi siten, että he voivat luottaa sinuun kiperissäkin tilanteissa. Osaat nähdä asiakkaan tarpeet ja tarjota heille sopivaa ratkaisua. Sinulla on halu kehittää toimintaa, palvelun laatua ja intoa analysoida ja seurata asiakaskannattavuutta. Ymmärrät asiakkaittesi tarpeet ja viestit heille proaktiivisesti, miten kehittää palveluita.

Toisinaan rutiinitehtävät – kuten sopimusmuutokset, laaturaportit, palaverimuistiottäyttävät kalenterisi, toisinaan löydät itsesi pörssiyhtiön talousjohtajan kanssa keskustelemassa Business Caseista ja robotiikan hyödyistä.

Työskentelet asiakasrajapinnan lisäksi tiiviisti myös palvelupäälliköiden ja asiantuntijoidemme kanssa. Lisäksi yhteistyö tuotekehityksen ja myynnin kanssa on tärkeää, jotta osaat tarjota uusia ratkaisuja asiakkaillemme. Olet myös avainjäsen yksikkömme management-tiimissä.  

Tavoitteiden saavuttaminen, asiakastyytyväisyyden maksimointi ja kannattavuus ovat asioita, joita pidät erityisen tärkeänä. Odotamme sinulta intoa, iloa ja halua täyttää lupauksemme: ”Teen, mitä lupaan”, ”Osoitan, että välitän” ja ”Saan asioita aikaan”. 
 
Näillä taidoilla onnistut 
 
Tehtävässä katsotaan eduksi soveltuva koulutus, aikaisempi kokemus asiakashuolenpidosta, palveluliiketoimintaosaaminen sekä hyvät vuorovaikutus- ja viestintätaidot. Ymmärrys markkinoilla olevista yleisimmistä ERP- ratkaisuista auttaa asiakaskeskusteluissa.

Sovit joukkomme, mikäli motivoidut tavoitteiden saavuttamisesta ja onnistuneiden ratkaisujen löytämisestä asiakkaillemme. Hahmotat nopeasti asiakkaiden tarpeet ja johdat asiakkuuksia pitkäjänteisesti ja proaktiivisesti - olet askeleen edellä valmiina vastaamaan tulevaisuuden tarpeisiin.

Verkostoidut aktiivisesti ja keskustelet luontevasti niin liiketoiminta- kuin toimitusjohtajienkin kanssa. Sinua ohjaa uteliaisuus sekä halu kehittyä ja kehittää. Työskentelyotteeltasi olet itseohjautuva ja aloitteellinen, mutta ymmärrät myös tiimityön merkityksen tulosten saavuttamisessa. Sinulla on kyky nähdä laajempia kokonaisuuksia ja pystyt toimimaan työssäsi myös englanniksi.

Haluamme että viihdyt! 
 
Tarjoamme työntekijöillemme monipuoliset koulutus- ja uramahdollisuudet. Voit kouluttautua tehtävääsi soveltuvilla kursseilla, joilla tuemme osaamisesi kehittämistä sekä kannustamme sinua hyödyntämään talon sisäisiä mahdollisuuksia. 
 
Meillä on käytössä etätyömahdollisuus sekä joustava työaika, jotta saat oman arkesi rullaamaan mahdollisimman hyvin. Meillä olet osa alan johtavaa ja kansainvälistä yritystä, jossa huolehdimme henkilöstömme hyvinvoinnista mm. lounasedulla, virikeseteleillä sekä tarjoamalla vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen. Järjestämme myös mukaansatempaavia henkilöstöpäiviä. 
 
Meillä on alan parhaat työvälineet ja mielekäs sekä innostava työympäristö, joka näkyy myös henkilöstössämme. Henkilöstötutkimustemme mukaan työpaikallamme on ystävällinen ilmapiiri ja hyvä yhteishenki. Tiimeissä tuemme toisiamme – suuren yrityksen etuna on, että osaamista ja apua kiperiinkin kysymyksiin löytyy aina. 
Tutustu meihin tarkemmin täältä!

Lisää tietoa meistä löydät myös sosiaalisessa mediassa tunnisteella #accountorteam

Kiinnostuitko? 
 
Liiketoimintajohtaja Terhi Saarinen kertoo sinulle mielellään lisää tehtävästä. Terhin tavoitat parhaiten numerosta 040 508 1640 . Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian, viimeistään 29.3.2020. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana. 

Accountor tarjoaa talous- ja henkilöstöhallinnon ohjelmistoratkaisuja sekä ulkoistuspalveluja. Toimimme kehityksen kärjessä ja hyödynnämme työssämme uusinta teknologiaa asiakkaittemme prosessien digitalisoinnissa. 
 
Palveluksessamme on noin 2 500 ammattilaista 7 maassa, ja pääkonttorimme sijaitsee Espoossa. Suomen lisäksi yhtiö toimii Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa, Hollannissa, Venäjällä ja Ukrainassa. Vuonna 2018 Accountor Groupin liikevaihto oli 240 miljoonaa euroa.