(Poistunut julkaisusta)

Asiakkuusjohtaja
Karhu Helsinki Oy 

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.3.2020

Haluatko vastata Suomen kokeneimpiin kuuluvan digitoimiston nykyisten ja tulevien asiakkaiden tyytyväisyydestä? Karhu Helsinki on kasvussa ja haemme uuteen tehtävään kokenutta asiantuntijamyynnin ja digitaalisten palveluiden ammattilaista tekemään asiakkaistamme entistäkin onnellisempia ja runsaslukuisempia. 

Vastaat itsenäisesti ja innostavalla otteella uusien asiakassuhteiden luomisesta ja olemassa olevien asiakkuuksiemme kehittämisestä. Teet läheistä yhteistyötä projektipäälliköidemme, suunnittelijoidemme, teknologiatiimiemme ja Huolenpitomme kanssa, jotta pystyt tarjoamaan asiakkaille sellaisia palveluita, joiden tuottaminen on meille mielekästä. Toisaalta olet valmis haastamaan kollegojasi yhä innovatiivisempien ratkaisujen aikaansaamiseksi.  

Työparinasi on nykyinen asiakkuusjohtajamme, jolla on pitkä kokemus vastaavanlaisista tehtävistä. Työsi onnistumisessa sinua tukee koko tiimimme. 

Osaat ja haluat perehtyä asiakkaamme liiketoimintaan ja ymmärtää sitä. Ymmärrykseen perustuen osaat tarjota asiakkaillemme digitaalisia palveluita, joilla he saavat aikaan kasvua, tehokkuutta ja parempaa palvelua omille asiakkailleen. Saat tekemiselläsi asiakkaan ja omat ihmisemme innostumaan ja luottamaan itseesi. Ymmärrät numeroita ja kovan työntekosi tulokset näkyvät niissä. 

Tärkeimpiä työtehtäviäsi ovat:  

  • verkkopalveluiden konseptointi ja myynti uusille asiakkaille 
  • nykyisten asiakkaidemme palveluiden kehittämisen suunnittelu ja johtaminen 
  • verkkosivustoprojektien konsepti- ja suunnitteluvaiheen johtaminen 
  • yhteydenotot uusiin asiakkaisiin liidien perusteella 
  • asiakastapaamiset ja aktiivinen vuorovaikutus asiakkaiden kanssa 
  • yksilöllisten kirjallisten tarjousten suunnittelu ja tuotanto 
  • määrittelydokumenttien tuotanto 
  • liidienkeruuprosessimme, inbound-markkinointimme ja uusasiakashankintamme kehittäminen 
  • palvelutarjontamme aktiivinen kehittäminen 
  • sopimusneuvottelut 
  • yhteisten käytäntöjen kehittäminen muiden asiantuntijoidemme kanssa  

Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta seuraavia asioita:  

  • Proaktiivinen ote työhön 
  • Kokemus yksilöllisten b2b-palveluiden myynnistä 
  • Kokemus strategisten kumppanuuksien rakentamisesta asiakkaiden kanssa 
  • Kattava ymmärrys verkkosivustoprojekteista 
  • Erinomaiset vuorovaikutustaidot 
  • Hyvä suomen- ja englanninkielinen suullinen ja kirjallinen osaaminen 
  • Ymmärrys suomalaisen yritys- ja järjestötoiminnan, organisaatioiden strategian ja tavoitteiden sekä markkinoinnin ja viestinnän yleisistä periaatteista 

Näiden ymmärryksen laskemme eduksi:  

  • Drupal- ja WordPress-julkaisujärjestelmät 
  • Datalla johtaminen 
  • Google Analytics 
  • Hakukoneoptimointi 
  • Digitaalisen mainonnan ratkaisut 

Odotamme että seuraat alan kehitystä aktiivisesti ja oivallat mitä uusia teknologioita meidän kannattaa tarjota asiakkaillemme. Toivomme että olet yrityksessämme keskeisessä roolissa tuomassa esiin uusia ideoita ja ratkaisuja toimintamme kehittämiseksi ja jalkauttamassa niitä osaksi arkipäivän tekemistä. Työskentelet omatoimisesti ja vastuunkanto on sinulle luontaista, mutta toimit tehokkaasti myös osana tiimiä ja kuuntelet herkällä korvalla muiden näkemyksiä. Autat myös mielelläsi muita.  

Mitä odotamme sinulta...  

...6 kuukauden kuluttua  

  • Olet saanut Karhulle 1-2 uutta asiakasta 
  • Olet tutustunut lukuisiin olemassa oleviin asiakkaisiimme, tavannut heitä, ideoinut heille uusia palveluita ja saavuttanut heidän luottamuksensa 
  • Olet voittanut vähintään yhden erän Heckmeck-noppapelissä toimiston peli-illassa  

...12 kuukauden kuluttua  

  • Et ole soittanut yhtään kylmäsoittoa, mutta innostunut monesta uudesta liidistä 
  • Et ole enää varma, montako uutta asiakkuutta olet työlläsi saanut aikaan 
  • Useita johdollasi käynnistettyjä projekteja on valmistunut ja vielä suurempi määrä on hyvässä vauhdissa 
  • Olet saanut 1-2 mustelmaa kesäpäivämme ulkoilma-aktiviteeteissa 

Tarjoamme haastavaa ja monipuolista työtä, jossa sinulla on mahdollisuus henkilökohtaiseen kehittymiseen. Meillä pääset työskentelemään kiinnostavien ja monipuolisten asiakkaiden parissa. Työkaverit ovat asiantuntevaa joukkoa. Reilun kolmenkymmenen ihmisen tiimimme on myös useimpina päivinä hyvää ja innostavaa seuraa.  

Panostamme henkilöstön osaamisen kehittämiseen. Työt tehdään meillä työaikana eikä töitä viedä kotiin (paitsi etätyöpäivinä). Työehdot ovat kohdallaan ja asioista sovitaan joustavasti. Ihmistemme hyvinvoinnin on osaltaan varmistamassa tavallista kattavampi työterveyshuolto ja liikuntaedut.  

Viihtyisä työympäristömme sijaitsee alkukesään saakka Lars Sonckin suunnittelemassa komeassa kivilinnassa, viiden minuutin kävelymatkan päässä Helsingin keskustan ytimestä. Kesäkuussa aloitamme työt uutuuttaan hohtavissa tiloissa Helsingin Bulevardilla. Toimistollamme tuoksuu säännöllisesti tuore leipä. Viihdykettä tuovat säännölliset peli-illat ja muu yhteinen tekeminen myös työajan ulkopuolella.  

Lähetä hakemuksesi viimeistään sunnuntaina 29.3.2020. Aloitamme haastattelut heti sopivien hakemusten saavuttua. 

Lisätietoja tehtävästä  

Jos haluat kysyä lisää tehtävän sisällöstä tai vaatimuksista, soita 

ke 11.3.2020 klo 15.30-18.00  tai 
to 19.3.2020 klo 13.30-16.00 

tai lähetä sähköpostia.  

Timo Salminen, asiakkuusjohtaja  
Puh 050  518 0085 
Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa  etunimi.sukunimi@karhuhelsinki.fi  

Hakusanat: Asiakkuusjohtaja, asiakkuudet, kehittäminen, johtaminen, myynti, digitaaliset palvelut