(Poistunut julkaisusta)

Asiakkuusasiantuntija
OP Tampere

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.8.2018

Asiakkuusasiantuntija maksuliikepalveluihin

Haemme asiakkuusasiantuntijaa PK-yritysasiakkaiden maksuliikepalveluiden myyntiin ja uusasiakashankintaan. Tehtävässäsi vastaat nimettyjen asiakkaiden maksuliike- ja kassanhallintapalveluiden myynnistä, käyttöönotoista sekä asiakkuussuhteen ja palveluiden ylläpidosta. Asiakastarpeiden analysointi ja palveluiden markkinointi kuuluvat olennaisena osana työhösi. Yhdessä asiantuntijoidemme kanssa rakennat myös asiakasta palvelevia kokonaisvaltaisia likviditeetin hallintaratkaisuja.

Sinulla on jo laajaa tuntemusta Cash management -osa-alueelta ja mahdollisesti vahvaa kokemusta sekä näyttöjä vaativien asiakassuhteiden menestyksekkäästä hoidosta. Toivomme, että olet jo toiminut vastaavassa tehtävässä ja tunnet yrityksen maksuliikenneprosessit sekä likviditeetin hallinnan ja sijoittamisen perusprosessit. Pystyt analysoimaan tehokkaasti yritysten toimintaa ja tunnuslukuja, sekä osaat soveltaa Cash Management -palveluihin liittyviä ohjeita toiminnassasi.

Otat rohkeasti vastaan uusia haasteita, olet myyntihenkinen ja analyyttinen - sekä erinomainen asiakassuhteiden rakentaja. Sinulle on tärkeää ymmärtää asiakkaan tarpeet ja vastata heidän odotuksiinsa, mutta onnistut myös saamaan hyviä tuloksia. Koulutukseltasi olet esimerkiksi kauppatieteiden maisteri tai tradenomi.

Olemme kasvuhakuinen, aktiivinen ja asiakaslähtöinen työyhteisö. Haluamme auttaa asiakkaitamme liiketoiminnallisten tavoitteiden saavuttamisessa, olipa sitten kyse myynnin lisäämisestä, ostojen tehostamisesta tai riskien hallitsemisesta. Monipuolisten etujemme lisäksi pystymme isona ja kehitysmyönteisenä talona tarjoamaan urallesi ja kehittymisellesi monia mahdollisuuksia.

Hae tehtävää ja kerro motivaatiostasi sekä osaamisestasi 26.8.2018 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa maksuliikepalveluidemme johtaja Marita Vanhatalo 7.8. kello 10-11 ja 16.8. kello 13-14 puhelimitse 010 254 6179.