Asiakkuus- ja projektipäällikkö (Manager: customers and projects)
Tietoa tehtävästä
Me keskitymme työssämme olennaiseen, terveyteen. Meillä jokainen on oma arvostettu itsensä, oman alansa huippuosaaja ja tärkeä osa työyhteisöä. Etsimme nyt osaavaan ja motivoituneeseen joukkoomme asiakkuus- ja projektipäällikköä vastaamaan Julkiset digiratkaisut liiketoiminnan asiakkuuksista ja muutosjohtamaan asiakasorganisaatioidemme soten digitalisointitalkoita. Tutustu tehtävään ja hae!
Taistelussa terveemmän elämän puolesta meistä jokainen on tärkeimmän tekijä.
Mitä työ pitää sisällään?
Tämä on hyvin proaktiivista työotetta vaativa rooli, jossa pääset tekemään monipuolisesti ja useissa eri rooleissa töitä. Pääset tekemään vaihtelua sisältävää asiakkuudenhallinnan, myynnin, projekti- ja muutosjohtamisen, liiketoiminnan kehittämisen ja liiketoiminnan kasvattamiseen liittyviä tehtäviä sekä hyödyntämään ja kasvattamaan osaamistasi soten digitalisaation parissa. Vastaat tässä roolissa kokonaisvaltaisesti kaikesta asiakkuudenhallinnasta, sisältäen vastuun aina Digialusta asiakkaiden intensiivisistä asiakastoimitusprojektien vetämisestä asiakkuuksien ylläpitoon ja lisämyyntiin. Tässä tehtävässä olet niin sanotusti kädet savessa ja toimit asiakkaidemme ensisijaisena kontaktipisteenä ja vastaat siitä, että toimitamme asiakkuuksiimme oikea-aikaisesti, oikea sisältöisesti ja sovitussa budjetissa tarvittavat palvelut.
Tässä työssä yksikään työpäivä ei ole samanlainen ja työsi on hyvin kokonaisvaltaista. Työssäsi vastaat koko asiakkuudenhallinnan prosessin läpiviennistä.
Aktiivisen asiakastoimitusprojektin aikana työtehtävät pitää sisällään:
- Koko asiakassuhteen- ja projektin johtamisen aina aloituspalaverin koordinoinnista jatkuvaan ylläpidon vaiheeseen projektipäällikön roolissa
- Koordinoi tiedon liikkumista ja viestintää ja fasilitoi prosessia, luo toimintamallit yhteistyölle yhdessä asiakkaan kanssa, fasilitoi ketterän menetelmän mukaisia työskentelymalleja, vastaa kaikesta projektin dokumentoinnista ja viestinnästä asiakkaan, projektitiimein ja teknisen deliverytiimin välillä
- Pystyttää käyttöönottoa varten tulevat asiakkuudenhallinnan prosessit esim. tuki- ja ylläpitopalvelujen pystytys ja versionhallintaprosessi
- Vastaa ja koordinoi laskutuksen ja myynnin prosessia. Seuraa projektin resursointia ja tuottaa tuntiraportit asiakkaille. Ylläpitää olemassa olevia asiakassuhteita
- Vastaa asiakkuuteen liittyvien raporttien koostamisesta ja vetää asiakkuudenseurannan prosessia
- Toimii aktiivisesti kehityksen suuntaan asiakkaiden toiveiden ja pyyntöjen välittäjänä, vastaa asiakaskommunikaatiosta jatkokehityksen ja julkaisusuunnitelman osalta sekä vastaa lisämyynnistä asiakkuuteen sopimuksen mukaisesti
- Osallistuu uusmyynnin prosessiin tarvittaessa ja strategiseen liiketoimintasuunnitteluun
Tiimiläisiämme motivoi työn merkityksellisyys, olemme täällä töissä koska haluamme olla uudistamassa suomen sotea ja tekemässä siitä kustannustehokkaampaa ja vaikuttavampaa. Tiedämme, että digiratkaisut ovat yksi tärkein mahdollistaja parempaan soteen. Tiimissä toimitaan hyvin avoimessa, rehellisissä ja työkaveria kunnioittavassa ilmapiirissä, missä jokainen saa olla oma itsensä. Työtahtimme on todella kova ja intensiivinen ja työskentely-ympäristö hyvin dynaaminen. Tässä tiimissä työtehtävät ei tekemällä lopu ja aina on enemmän tekemistä kuin on käsipareja, siksi oman ja muiden työn priorisoinnin tärkeys korostuu. Meidän tiimissä huolehditaan aina työkaverien jaksamisesta, ja vaikka teemme töitä tosissamme, emme tee niitä ikinä totisesti. Ymmärrämme myös palautumisen ja vapaa-ajan tärkeyden ja sen vaikutuksen töissä onnistumiseen. Liiketoimintamme on kasvuliiketoimintaa, mikä tarkoittaa sitä, että roolit ja vastuut ovat selkeitä mutta joustavia tarvittaessa. Tätä joustokykyä odotamme myös sinulta. Oletko tyyppi jolle työn monipuolisuus on tärkeää, haluat kantaa vastuuta ja olet proaktiivinen tekijä? Jos sinun suuhusi voisi sopia seuraavat lausahdukset "less talk more action" tai "tekemällä se selviää" saatat olla juuri etsimämme henkilö!
Tiimimme työskentelykulttuurissamme korostuu seuraavat arvot: inhimillisyys, vaikuttavuus ja rohkeus uudistaa ja meidän tiimissä nämä arvot eivät ole vain sanahelinää. Meillä ei myöskään uskota vahvaan hierarkiaan ja uskomme empaattiseen ja ihmisläheiseen johtamiseen. Haluamme löytää aina tehokkaimmat tavat tehdä töitä ja siksi ketterät työskentelytavat ja kokeilukulttuuri näkyy vahvasti myös työotteessamme.
Työsuhde on vakituinen, työaika on 37,5h/viikko, työajat ovat joustavat. Työ sisältää jonkin verran matkustelua ympäri Suomea asiakasorganisaatioidemme luokse, mutta etätyötä pystyy tekemään joustavasti. Toivomme kuitenkin, että pystyt olemaan silloin tällöin myös läsnä toimistolla muun tiimin kanssa, sillä se tehostaa työskentelyä ja tiedonvaihtoa.
Miksi meille töihin?
Terveystalon julkisten digiratkaisujen liiketoiminta on kasvuliiketoimintaa jonka missiona on mahdollistaa suomen sosiaali- ja terveydenhuollon digitalisointi ja sitä kautta rakentaa entistä kustannustehokkaampaa ja vaikuttavampaa sotea. Me uskomme siihen, että paras tapa saada soten ongelmat ratkaistuja on julkisen ja yksityisen sektorin tiivis yhteistyö ja oppien jakaminen niin digipalvelujen kuin toimintamallien kehittämisessä.
Terveystalo on inhimillinen työntekopaikka, jossa sinä voit keskittyä olennaiseen. Meillä jokainen on oma arvostettu itsensä, oman alansa huippuosaaja ja tärkeä osa työyhteisöä. Hyvän ja arvostavan työntekopaikan sekä laadukkaan perehdytyksen ja innostavien tehtävien lisäksi tarjoamme sinulle:
- Monipuoliset työsuhteen edut, kuten lounas- ja virike-edun, kumppanialennukset ja kattavan työterveyshuollon, joka sisältää peruspalveluiden lisäksi muun muassa lähetteelliset erikoislääkärikäynnit sekä lyhytpsykoterapian.
- Inhimillisen työntekopaikan, jossa elämääsi jää työn ohessa tilaa niille kaikista tärkeimmille asioille. Tuemme työn ja vapaa-ajan yhteensovittamista muun muassa joustavan työaikajärjestelyn sekä etätyön mahdollistamalla. Emme vain siksi, että se on tutkitusti toimivaa, vaan ennen kaikkea siksi, että se on inhimillistä.
- Mahdollisuuden keskittyä työssäsi olennaiseen, siihen missä olet hyvä ja missä haluat vielä kasvaa.
- Turvallisen, osaavan ja mukavan terveystalolaisen työyhteisön – niin etänä kuin toimistollakin.
- Työntekopaikan, joka on tutkitusti terveyspalvelualan ammattilaisten suosikki (Universumin ammattilaistutkimus 2020, 2021, 2022 ja 2023).
Mitä toivomme sinulta?
- intohimoa ja paloa parantaa sote-sektoria uusien innovaatioiden ja digitaalisten ratkaisujen kautta
- aikaisempaa kokemusta digipalvelujen kehittämisen vetämisestä tai ketterissä kehitystiimeissä toimimisesta, sinun ei tarvitse olla kokenut koodari tai tuoteomistaja, mutta tiedät mitä kaikkea digitaalisten palvelujen kehittämisessä tapahtuu ja miten digitaalinen liiketoiminta toimii
- ketterä kehitys ja sen metodologia on DNA:ssasi, et ole vain käynyt kursseja, vaan sinulla on vankka kokemus ja onnistumisia ketterien työskentelytapojen käyttöönotosta ja jalkauttamisesta projekteissa/kehittämisessä
- vahvaa näyttöä onnistuneesta muutos- ja projektijohtamisesta asiakasrajapinnassa. Ymmärrät mitä muutos on ja mitä muutosjohtaminen vaatii ja sinulla on laaja työkalupakki erilaiseen muutosjohtamiseen eri tilanteissa
- kattavaa kokemusta palvelumuotoilusta, olet myös loistava ja kokenut fasilitoija joka saa ihmiset innostumaan ja antamaan oman panoksensa projekteille
- erittäin vahvat esiintymis- ja kommunikaatiotaidot, et pelkää avata suutasi ja olet sanavalmis tyyppi, lisäksi sinulle on luontaista jakaa tietoa ennakoivasti, läpinäkyvyys tiedonjaossa on yksi sinun vahvuutesi
- kattavat tietojenkäsittely- ja modernien tietotyöläisen työkalujen käyttö ei vaadi sinulta extraefforttia, tiedät miten eri työkalut toimii ja pystyt hyödyntämään hyvin laajasti erilaisia tehtävänhallinnan järjestelmiä (jira, trello, planner jne.) kommunikaatiojärjestelmiä (teams, slack jne.) ja dokumentointijärjestelmiä (ms. officetyökalut, confluence, miro jne.)
- olet luonteeltasi ja työotteeltasi ongelmien ratkaisija, joka ei vähästä hätkähdä eikä takapakkeja pelästy vaan näkee ne aina mahdollisuuksina oppia ja kehittyä
- kaupallista kokemusta esimerkiksi myynnin tehtävissä tai vastaavissa asiakkuudenhallinnan tehtävissä
- kokemusta julkishallinnollisten organisaatioiden, mielellään hyvinvointialueiden, kanssa tehtävästä yhteistyöstä, tunnet julkisen hankintalain kiemurat ja ymmärrät miten julkishallinnolliset organisaatiot toimii, ymmärrät myös toimialakohtaiset lainalaisuudet esimerkiksi tietoturvan ja -suojan osalta.
- työkokemuksesi on karttunut joko konsultoinnin tai aiempien vastaavien roolien kautta vähintään 3 vuoden ajalta ja useammasta erilaisesta projektista/hankkeesta
- haluat työskennellä roolissa, jossa pääsee oppimaan uutta ja kehittymään ja ottamaan paljon vastuuta ja kasvattamaan myös rooliaan liiketoiminnan kasvun myötä
Kiinnostuitko tehtävästä?
Jätä yhteystietosi, CV:si ja hakemuksesi hakulomakkeen kautta viimeistään 21.04.2024. Huomioithan, että emme käsittele sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia.
Mahdollisiin kysymyksiin vastaa mielellään julkisten digiratkaisujen liiketoimintajohtaja Sara Kinnunen puh. 0505175524. sara.kinnunen@terveystalo.com. Soittoajat, jolloin varmasti saa kiinni ovat: ma 8.4. klo 15.30-17.30 välillä, ke 10.4. klo 8-10.30 välillä.
Tervetuloa Terveystaloon!
Tietoa työnantajasta
Terveystalo on liikevaihdoltaan ja verkostoltaan Suomen suurin yksityinen terveyspalveluyritys ja johtava toimija työterveydessä Pohjoismaissa. Tarjoamme monipuolisia perusterveydenhuollon, erikoissairaanhoidon ja hyvinvoinnin palveluja yritys- ja yksityisasiakkaille sekä julkiselle sektorille. Terveystalon digivastaanotto palvelee ajasta ja paikasta riippumatta 24/7. Terveyden ja hyvinvoinnin palveluja tarjoaa myös noin 370 toimipaikkaa eri puolilla Suomea. Ruotsissa tarjoamme työterveyden palveluita 155 toimipaikassa. Terveystalo on Helsingin pörssissä listattu yhtiö, jolla on vahva suomalainen omistus.
Vuonna 2022 Suomen Terveystalossa asioi 1,3 miljoonaa yksittäistä asiakasta ja asiakaskäyntejä tehtiin yli 8 miljoonaa, joista noin kolmannes toteutui etäkanavissa. Terveystalossa työskentelee yhteensä yli 15 500 terveyden ja hyvinvoinnin ammattilaista. Terveystalon palveluilla on Avainlippu-tunnus ja yhtiö on Suomalaisen työn liiton jäsen.
Terveystalo on savuton työpaikka.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/suomen-terveystalo/1093863-3