Asiakirjahallinnan asiantuntija
Kela

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 13.10.2021

Onko hyvä työyhteisö sinulle tärkeä asia? Innostaako sinua tavoitteellinen tekeminen, jossa onnistumisia haetaan yhdessä osaavan tiimin kanssa? Tule Kelaan tekemään merkityksellistä työtä. Panostamme työhyvinvointiisi ja tarjoamme sinulle mahdollisuuksia kehittyä ja kokeilla.

Haemme asiakirjapalvelutiimiin asiakirjahallinnan asiantuntijaa vakituiseen tehtävään. Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan, esim. 1.12.2021. Työpaikkasi sijaitsee Helsingissä Töölössä, mutta voit työskennellä osittain myös etänä.

Kelan asiakirjapalvelutiimi vastaa Kelan asiakirjahallinnan suunnittelusta, kehittämisestä, ohjauksesta ja kouluttamisesta sekä kirjaamotoiminnasta ja keskusarkistosta. Asiakirjapalvelutiimi vastaa myös kolmesta kehittämiskohteesta, hallinnollisen asiakirjahallinnan uudistamisesta, sähköisen allekirjoituspalvelun kehittämisestä ja etuustehtävien tiedonohjaussuunnitelman laatimisesta.

Päätehtäviisi kuuluvat arkistointipalvelujen tuoteomistajuus ja linjatyöt sekä hallinnollisen asiakirjahallinnan uudistamiseen ja sähköisen allekirjoituspalvelun kehittämiseen osallistuminen. Arkistointipalvelujen tuoteomistajana vastaat Kelan keskusarkiston ja arkistointijärjestelmän kehittämisestä sekä pitkään ja pysyvästi säilytettävien analogisten asiakirjojen arkistoimisesta. Tehtävä edellyttää työskentelyä Kelan Helsingissä olevissa toimipaikoissa 1-3 päivänä viikossa sekä tarvittaessa matkustamista muualla Suomessa oleviin toimipaikkoihin. Kehittämishankkeissa toimit yhteistyössä muiden asiantuntijoiden kanssa ja olet mukana hankkimassa Kelaan asianhallintaratkaisua ja allekirjoituspalvelua sekä kehittämässä ja jalkauttamassa asiakirjahallinnan uusia toimintatapoja.

Edellä mainittujen tehtävien lisäksi tehtäviisi kuuluu muita asiakirjahallinnan tehtäviä sekä kehittämiskohteiden jälkeen ylläpito- ja kehittämistehtäviä. Tehtävien tarkempi sisältö määräytyy osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan.

Saatat olla sopiva henkilö tehtävään, jos tunnistat itsesi näistä:

-    Sinulla on soveltuva korkeakoulututkinto ja arkisto- tai asiakirjahallinnan koulutus.
-    Olet kehittämishakuinen etkä pelkää haastaa vanhoja toimintatapoja.
-    Sinulla on käytännön kokemusta asiakirjahallinnasta ja sähköisen asianhallintajärjestelmän käytöstä.
-    Sinulla on käytännön kokemusta asiakirjahallinnan kehittämishankkeesta.
-    Sinulla on käytännön kokemusta analogisen arkiston hallinnasta.
-    Sinulla on erinomaiset yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot.
-    Sinulla on mahdollisuus työskennellä Helsingissä olevissa toimipaikoissa.

Katsomme eduksi kokemuksen asianhallintajärjestelmän tai sähköisen allekirjoituspalvelun hankinnasta ja toteutuksesta sekä kokemuksen ohjeiden tuottamisesta, kouluttamisesta ja viestinnästä.

Me tarjoamme sinulle

-    mahdollisuuden kehittää asiantuntijuuttasi ja ammattitaitoasi uusien toimintamallien luomisessa
-    kokeneiden ja osaavien työkavereiden tuen
-    lounasedun
-    liukuvan työajan ja mahdollisuuden etätöiden tekemiseen
-    kattavan työterveyshuollon.

Tehtävän palkka on 3 600 - 4 000 e/kk.

Kela voi teettää tehtävään valitusta henkilöstä turvallisuusselvityksen.

Kiinnostuitko?

Tutustu Kelaan työnantajana osoitteessa www.kela.fi/rekrytoi. Hae tehtävää sähköisessä rekrytointijärjestelmässämme viimeistään 26.10.2021. Liitä hakemukseen hakemuskirje ja ansioluettelo. Kun hakemuksesi on saapunut meille, lähetämme vahvistuksen sähköpostiisi.

Lisätietoja tehtävästä antavat ryhmäpäällikkö Matti Happonen, p. 040 197 2316 ja tiimipäällikkö Piia Kaikkonen, p. 050 563 8583.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot