(Poistunut julkaisusta)

Asiakasvelho, B2B (Service Manager)
Elisa Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.7.2019

Täällä meillä Elisalla usein todetaan, että muutos on ainoa pysyvä asia. Olemme kuitenkin huomanneet ja ymmärtäneet, että tämä pätee yhtä lailla myös yritysasiakkaidemme liiketoimintoihin. Meidän tärkein tehtävä onkin ennakoiden tarjota asiakkaillemme sellaisia palveluita, jotka tukevat heidän liiketoimintaa tilanteessa kuin tilanteessa, ja siksi kaipaamme nyt sinua mukaan remmiin toimimaan asiakkaan yhteys- ja luottohenkilönä.

Etsimme kahta myyntihenkistä Service Manageria meidän palveluhallinnan tiimiimme. Vastaat siitä että Elisan yhteistyö ja palvelut pelaa asiakkaan suuntaan niin kuin pitäisi sovitun osa-alueen osalta. Tehtäväsi on huolehtia asiakastyytyväisyydestä ja asiakkaiden liiketoimintaa ja kilpailukykyä tukevista ICT -palveluiden toimittamisesta ja kehittämisestä. Toimit aktiivisesti asiakkaan liiketoiminnan ja IT-johdon sparraajana ja autat asiakasta kehittämään ja tukemaan heidän liiketoimintaa ja voimaistamaan tietohallintoa Elisan palvelujen avulla, ennakoiden muutoksia ja tarpeita. Toimit aktiivisesti asiakkaan suuntaan ja suunnittelet ja hallinnoit ennakoivia liikkeitä sekä huolehdit palveluiden rarportoinnista ja ennustamisesta. Onnistuaksesi tehtävässä sinun tulee lunastaa asema asiakkaan luottohenkilönä.

Mitä osaamista odotamme sinulta?

Jotta menestyisit ja viihtyisit tehtävässä, toiveenamme on, että sinulta löytyisi repusta jo:

  • Näyttöä tuloksellisesta toimimisesta vastuullisissa palveluhallintatehtävissä ICT- asiakkuuksista vähintään 2 vuoden ajalta, sekä hyytymätön oppimisen ja kehittymisen nälkä
  • Olet sertifioitu palvelunhallinnan ammattilainen 
  • Kykyä ja kokemusta johtaa palvelujen toimittamista ja kehittämistä asiakaslähtöisesti
  • Ymmärrystä asiakkaan liiketoiminnasta sekä keskeisistä liiketoimintaprosesseista sekä ICT-ratkaisujen yleistä tuntemusta
  • Erinomaiset neuvottelu-, organisointi- ja dokumentointitaidot
  • Kyky hoitaa palveluhallinnan tehtäviä myös englannin kielellä

Koska vaadimme sinulta hyvinkin paljon, voit vastaavasti odottaa meiltä ainakin seuraavia:

  • Rutkasti vastuuta ja organisaation tuen menestyäksesi asiakasrajapinnassa 
  • Erinomainen esimies ja huippuosaava ja ympärille huippuasiantunteva tiimi (jossa myös huippuhuonot läpät lentävät vapaasti)
  • Haasteita ja oppimisen mahdollisuuksia päivittäin (tai tulevaa esimiestäsi lainaten: "turpiin tulee joka päivä")
  • Mahdollisuus työskennellä merkittävien asiakkaiden iholla
  • Elisalaisittain vapaus työskennellä sieltä, mistä parhaiten tuntuu

Suurin osa tiimistä ja asiakkaista sijoittuvat pääkaupunkiseudulle, jonka takia ensisijainen työpaikkasi olisi Helsinki (hyödyntäen kuitenkin vapaasti paikkariippumatonta työkulttuuriamme). Teetämme valitulle henkilölle perusmuotoisen turvallisuusselvityksen.

Kiinnostuitko? Jätäthän yhteystietosi alla olevan linkin kautta mahdollisimman pian. Aloitamme haastattelut viimeistää syyskuun alkupuolella. Lisätietoja tehtävästä voi kysyä Petteriltä petteri.lehtila@elisa.fi, 29.7. jälkeen.