(Poistunut julkaisusta)

Asiakasvastaava
Palvelukeskus Helsinki

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.3.2020

Asiakaskohtaamisten ammattilainen, tule rakentamaan erinomaista asiakaskokemusta kehityspalveluihimme pääasiallisena tehtävänä puhelin- ja hyvinvointipalvelut ja läheinen yhteistyö sosiaali- ja terveystoimialan kanssa. Etsimme joukkoomme määräaikaiseen työsuhteeseen

ASIAKASVASTAAVAA

Asiakasvastaavana tulet työskentelemään osana kehityspalvelut-yksikköämme, osaavassa ja mukavassa porukassa. Kehitämme palveluitamme aktiivisesti, joten pääset tuomaan kehitystyöhön myös omia ideoitasi ja näkemystäsi.

Olet mukana tuottamassa erinomaista palvelua asiakkaillemme Parasta yhdessä -arvolupauksemme mukaisesti. Päivittäiseen työhösi kuuluu esimerkiksi asiakaskäyntejä, palvelujen esittelyjä, yhteistyötapaamisia sekä moninaista sidosryhmäyhteistyötä. Lisäksi osallistut uusien asiakkuuksien hankintaan, palautteiden ja reklamaatioiden käsittelyyn sekä asiakkuudenhoitosuunnitelmien laatimiseen, kehittämiseen ja jalkauttamiseen. Asiakkaidemme laaja kirjo tarjoaa sinulle mielenkiintoisen ja haastavan tehtäväkentän.

Odotamme sinulta
- erinomaisia asiakaspalvelu- ja tiimityötaitoja ja ennen kaikkea positiivista asennetta
- kykyä vaikuttaa ja hyviä neuvottelu- sekä esiintymistaitoja
- hyvää kirjallista ja suullista suomen kielen taitoa sekä taitoa dokumentoida asioita selkeästi ja toteuttaa tavoitteellista viestintää
- kiinnostusta palvelukehitykseen
- paineensieto- ja priorisointikykyä
- oma-aloitteisuutta ja halua oppia uutta

Sinulta löytyy tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto sekä hyvä sosiaali- ja terveystoimialan organisaation ja toimintojen tuntemus.

Keskeistä tehtävässä onnistumisen kannalta on kyky toimia organisaation asettamien tavoitteiden mukaisesti ja ratkaista ongelmia sekä asiakastilanteissa että oman organisaation sisällä. Tehtävässä tarvitaan oman auton käyttömahdollisuutta.

Olemme kumppanisi
Olemme vastuullinen työnantaja. Meillä on kannustava ja huumorintajuinen työilmapiiri sekä joukko osaavia työkavereita tukemassa. Sinulla on tärkeä rooli onnistuneiden asiakaskokemuksen luomisessa. Tarjoamme mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi vakaassa, mutta tavoitteellisessa toimintaympäristössä, kun rakennamme Helsingistä maailman toimivinta kaupunkia.

Toteutamme ensimmäisen haastattelukierroksen videohaastatteluna jotka aloitamme jo hakuaikana.


Palvelukeskus - Parasta yhdessä - Bäst tillsammans! Best together!