(Poistunut julkaisusta)

Asiakastutkimusten ja sidosryhmätilaisuuksien asiantuntija
Väylävirasto

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.1.2020

Hei sinä asiakastutkimusten ammattilainen, 

haemme asiakkuustiimiimme äitiyslomasijaista määräaikaiseen virkasuhteeseen vastaamaan Väylän asiakastutkimuksista ja sidosryhmätilaisuuksista. 
Vastaat: 

  • Erikseen sovittavien Väylän asiakastutkimusten toteuttamisesta yhdessä markkinatutkimusyrityksen kanssa. 
  • Väylän tapahtumakokonaisuuden linjakkuudesta ja palveluntuottajan ohjeistamisesta virastotasoisten isojen sidosryhmätilaisuuksien toteuttamisessa. 
  • Lisäksi tehtäviisi sisältyy elinkeinoelämän asiakasyhteistyön tukitehtäviä ja olet mukana tiimin jäsenenä kehittämässä Väylän toimintaa asiakaslähtöisemmäksi. 

Asiakastutkimuksiin liittyen tehtäviisi sisältyy kysymyslomakkeen suunnittelua ja tulosten analysointia yhdessä väyläläisten kanssa sekä yhteistyötä palveluntuottajan kanssa tutkimusten linjakkaan toteuttamisen varmistamiseksi. Sidosryhmätilaisuuksien osalta koordinoit Väylän tapahtumakokonaisuutta ja ohjeistat muita väyläläisiä toimintamallien toteuttamisessa. Olet myös mukana suunnittelemassa Väylän virastotasoisia sidosryhmätilaisuuksia ja toimit yhteyshenkilönä palveluntuottajan suuntaan. 

Tykkäät työskennellä ihmisten kanssa ja toimit yhteistyöhakuisesti. Olet hyvä pitämään lankoja käsissäsi ja huolehtimaan, että asiat etenevät. Et pelkää tarttua tehtäviin ja viedä niitä maaliin. Sopeudut helposti odottamattomiin muutoksiin. Sinulla on nykyaikaiset ICT- ja ohjelmistotaidot. Toimit esimerkiksi Lyyti-tapahtumatyökalun pääkäyttäjänä ja työhösi kuuluu olennaisena osana myös CRM-järjestelmän monipuolinen hyödyntäminen. 
Päämääränäsi on varmistaa, että vastuullasi olevat asiakastutkimukset toteutetaan laadukkaasti ja ne tuottavat tarvittavaa tietoa asiakkaidemme tyytyväisyydestä. Lisäksi varmistat, että sidosryhmillemme järjestetään sisällöllisesti laadukkaita tilaisuuksia, joista välittyy Väylän tahtotila edistää kestävää kasvua, yhteiskunnan hyvinvointia ja elinkeinoelämän kilpailukykyä. Pienen tiimin jäsenenä annat oman panoksesi myös laajemmin Väylän asiakkuus- ja sidosryhmätyöhön 
Virkaan tai tehtävään valittavasta henkilöstä voidaan tehdä hakijan suostumuksella henkilöturvallisuusselvitys (Turvallisuusselvityslaki 726/2014). Turvallisuusselvitysmenettelystä ja selvityksen kohteen oikeuksista löytyy tarkempia tietoja osoitteessa www.supo.fi 
 

Hakijalta odotamme

• tehtävään soveltuvaa korkeakoulututkintoa 
• osaamista ja kokemusta asiakastutkimusten toteuttamisesta/ tilaamisesta ja kehittämisestä 
• itsenäistä työskentelyotetta 
• erinomaisia vuorovaikutustaitoja, yhteistyökykyä ja yhteistyöhakuisuutta 
• projektinhallintataitoja ja organisointikykyä 
• erinomaista reagointi- ja ongelmanratkaisukykyä 
• nykyaisia ICT- ja ohjelmistotaitoja 
• hyvää englanninkielen taitoa 


• kokemus sidosryhmätilaisuuksien järjestämisestä katsotaan eduksi 
• kokemus julkisten hankintojen kilpailutuksesta katsotaan eduksi 
 

Tehtävän tiedot
Tehtävän kesto: Määräaikainen 
Työaika:   Virastotyöaika 
Tehtävä alkaa:   16.3.2020 
tai sopimuksen mukaan
Määräaikainen, päättyy:   31.12.2020 
äitiysloman sijaisuus (jatkuu mahdollisesti vanhempainvapaan sijaisuudella)
 

Tehtävän hakemista koskevat tiedot
Hae viimeistään:   16.1.2020 15:00 
ID:   31-276-2019 
Sähköiset hakemukset: 

  • Hae tehtävää sähköisesti tämän linkin kautta. 

Voit kuitenkin hakea tätä työpaikkaa myös toimittamalla hakemuksesi alla olevaan osoitteeseen. Sekä hakemuksessa että kirjekuoressa tulee mainita haettavan tehtävän ID. Hakemuksia ei palauteta. 
Väylävirasto
PL 33 (Opastinsilta 12 A)
00521 Helsinki 
Tässä vaiheessa toivomme vain CV:n liitteeksi. Muut mahdolliset liitteet pyydämme rekrytoinnin edetessä. 
 

Palkkaukseen liittyvät tiedot
  
Palkkaus määräytyy Väyläviraston palkkausjärjestelmän mukaisesti tehtävän vaativuuden ja henkilökohtaisen suoriutumisen perusteella.
Edut

  • joustava työaika 
  • etätyömahdollisuus 
  • Smartum liikunta- ja kulttuurietu 
  • työmatkaseteli 
  • työnantajan tukema lounas 


Tehtävä
Ilmoitettujen työpaikkojen määrä:   1


Yhteystiedot
Lisätietoja tehtävästä 
Anu Kruth 
yksikönpäällikkö
029 534 3912

anu.kruth@vayla.fi 
 

Toimipiste 
Pasila
Opastinsilta 12 A, PL 33
00521 Helsinki 
 

Muut tehtävään liittyvät tiedot 
Tehtävää täytettäessä tehdään mahdollisesti soveltuvuusarviointi. 
Tehtävän täytössä voidaan noudattaa max. kuuden (6) kuukauden koeaikaa. 
VÄYLÄ/8416/01.01.01/2019 
 

 

Hej du som är proffs på kundundersökningar, 

vi söker en moderskapsvikarie för ett tidsbestämt tjänsteförhållande i vårt team för kundrelationer med uppgift att ansvara för Trafikledsverkets kundundersökningar och evenemang för intressegrupper. 
Du ansvarar för: 

  • att genomföra kundundersökningar för Trafikledsverket i samarbete med marknadsundersökningsföretag. 
  • att Trafikledsverkets evenemang bildar en stilren helhet och för att handleda tjänsteproducenter när stora evenemang för intressegrupper på ämbetsverksnivå genomförs. 
  • I dina uppgifter ingår dessutom stöduppgifter inom kundsamarbetet med näringslivet och som teammedlem deltar du i att göra Trafikledsverkets verksamhet mera kundorienterad. 

När det gäller kundundersökningar hör det till dina uppgifter att planera frågeformulär och analysera resultaten i samarbete med andra personer på Trafikledsverket samt att samarbeta med tjänsteproducenter för att säkerställa att undersökningarna genomförs stilenligt. När det gäller evenemang för intressegrupper koordinerar du evenemangshelheten vid Trafikledsverket och anvisar andra anställda att genomföra handlingsmodellerna. Du deltar också i planeringen av Trafikledsverkets evenemang för intressegrupper på ämbetsverksnivå och fungerar som kontaktperson för tjänsteproducenterna. 

Du tycker om att arbeta med människor och är samarbetsvillig. Du är bra på att hålla i trådarna och se till att arbetet går framåt. Du är inte rädd för att ta tag i olika arbetsuppgifter och föra dem i hamn. Du anpassar dig lätt till oväntade förändringar. Du har modern ICT- och programvarukunskap. Du är till exempel huvudanvändare av evenemangsverktyget Lyyti och en väsentlig del av ditt arbete är mångsidig användning av CRM-systemet. 
Ditt mål är att sköta om att kundundersökningarna du ansvarar för håller hög kvalitet och ger den information vi behöver om kundnöjdheten. Dessutom ser du till att evenemangen för våra intressegrupper håller hög innehållsmässig kvalitet och förmedlar Trafikledsverkets ambition att främja hållbar tillväxt, välfärden i samhället och näringslivets konkurrenskraft. Som medlem i ett litet team deltar du också i det allmänna arbetet med kundrelationer och intressegrupper vid Trafikledsverket. 
En personsäkerhetsutredning kan göras i fråga om de personer som väljs till en tjänst eller en uppgift med sökandens samtycke (lagen om säkerhetsutredningar 726/2014). Närmare information om säkerhetsutredningsförfarandet och om den undersöktas rättigheter finns på adressen www.supo.fi 
 

Kvalifikationer
• lämplig högskoleexamen för tjänsten 
• kunskap om och erfarenhet av att genomföra/beställa och utveckla kundundersökningar 
• förmåga att arbeta självständigt 
• utomordentliga interaktions- och samarbetsfärdigheter samt samarbetsvilja 
• projektlednings- och organisationsförmåga 
• utomordentlig reaktions- och problemlösningsförmåga 
• modern ICT- och programvarukunskap 
• goda kunskaper i engelska 


• erfarenhet av att ordna evenemang för intressegrupper anses meriterande 
• erfarenhet av att konkurrensutsätta offentlig upphandling anses meriterande 
 

Anställningens omfattning
Anställningsform: Visstidsanställning 
Omfattning:   Arbetstid vid ämbetsverk 
Tillträde:   16.3.2020 
eller enligt överenskommelse
Tidsbegränsad till:   31.12.2020 
moderskapsvikariat
 

Ansökan
Ansök senast:   16.1.2020 15:00 
Referensnummer:   31-276-2019 
Välkommen att söka genom att: 

  • Göra en digital ansökan via denna länk. 

Du kan också söka den här arbetsplatsen genom att sända din ansökan till nedanstående adress. Arbetsuppgiftens arbetsnyckel skall nämnas både i ansökan och på kuvertet. Ansökningar returneras inte. 
Väylävirasto
PL 33 (Opastinsilta 12 A)
00521 Helsinki 
I det här skedet behöver vi endast din CV som bilaga. Vi ber om eventuella andra bilagor separat när rekryteringen framskrider. 
 

Lön
  
Lönen bestäms utifrån Trafikledsverkets lönesystem i enlighet med uppgiftens kravnivå och personlig prestation.
 

Förmåner

  • flexibel arbetstid 
  • möjlighet till distansjobb 
  • Smartum motions- och kulturförmån 
  • arbetsresesedel 
  • arbetsgivarsubventionerad lunch 


Anställning
Antal annonserade arbetstillfällen:   1


Kontakt
Kontaktperson 
Anu Kruth 
Chef för kundrelationer
029 534 3912

anu.kruth@vayla.fi 
 

Kontor 
Pasila
Opastinsilta 12 A, PL 33
00521 Helsinki 


Övrigt 
Innan tjänsten tillsätts görs eventuellt en lämplighetsbedömning. 
Då tjänsten tillsätts kan en prövotid på högst sex (6) månader tillämpas. 
VÄYLÄ/8416/01.01.01/2019