(Poistunut julkaisusta)

Asiakastuotantopäällikkö - Service Management
Elisa Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.9.2018

Haemme nyt Asiakastuotantopäällikköä Palvelunhallintaan toistaiseksi voimassaolevaan työsuhteeseen Elisalle Helsinkiin.

Asiakastuotantopäällikkönä

Toimit nimettyjen suurasiakkaiden kontaktihenkilönä tuotannon tekemiselle. Tehtävänäsi on käydä jatkuvaa keskustelua asiakkaiden kanssa ja järjestää tarvittavat asiakaspalaverit tuotannollisiin asioihin liittyen. Lisäksi vastaat nimettyjen asiakkuuksien muutoksenhallinnan resursoinnista, CAB:eista, tiedottamisesta ja ennustettavuudesta sekä tukipyynnöistä ja näiden päivittäisestä seurannasta, raportoinnista ja resursoinnista yhdessä tuotannon esimiesten kanssa. Huolehdit koordinoinnista sidosryhmien välillä. Ymmärrät omien asiakkaittesi liiketoimintaa ja pystyt näin tukemaan Palvelupäällikköä asiakkuuksien kehittämisessä ja kasvattamisessa. Annat tarvittavan tuen raportointiin operatiivisen tuotannon seuraamiseksi. Toimipisteesi sijoittuu Elisan Kaarlenkadun toimistolle. Elisalaiseen tapaan työskentelet joustavasti myös etänä.

Tehtävässä menestymisen edellytykset

  • Olet vahva joukkuepelaaja, hahmotat hyvin kokonaisuuksia ja osaat priorisoida tekemisiäsi.
  • Nautit tiiviistä ja pitkäjänteisestä yhteistyöstä asiakasrajapinnassa.
  • Elisalla käytössä olevan perustietotekniikan ja sovellusratkaisujen tuntemusta – tätä osaamista olet hankkinut esimerkiksi järjestelmäasiantuntija- tai tuotantopäällikkö-tehtävän kautta.
  • Näyttöjä sovellus- ja infrapalveluiden tuotannon ja toimittamisen hallinnasta ja ohjauksesta sekä hyvästä asiakassuhteiden hoitamisesta.
  • Tunnet Elisan tuotannon ja pystyt tällä tiedolla ketterästi luomaan lisäarvoa asiakkaan ja tuotannon välille.
  • Hahmotat monimutkaiset kokonaisuudet sekä kehität niistä nopeasti selkeitä ja ainutlaatuisia ratkaisuja.
  • Omaat loistavat sosiaaliset taidot ja kykyä toimia vakuuttavasti sekä suomeksi että englanniksi.

Erityisesti ilahdumme, mikäli edellä mainittujen lisäksi sinä

  • Etsit luontaisesti ratkaisuja ja ongelmat ovat sinulle isoja mahdollisuuksia
  • Rakastat suuria tavoitteita ja olet jatkuvasti kehittämässä itseäsi
  • Korkea tempo saa sinut syttymään ja omistaudut saavuttamaan tuloksia
  • Haluat ja kykenet vankistaa osaamisellasi Elisan asemaa alansa johtavana palveluntarjoajana ja omalta osaltasi laajentaa Elisan tarjoamaa asiakkuuksissasi
  • Näet mahdollisuuksia ja nautit osaamisesi levittämisestä ympäristöösi

Tarjoamme sinulle inspiroivan työympäristön jatkuvien palveluiden ICT-kentässä, mukavat työkaverit, välittävän esimiehen sekä hyvät kehittymis- ja etenemismahdollisuudet. Toimenkuvan myötä pääsee lähemmäs asiakasrajapintaa ja tutustumaan Palvelunhallinnan tekemiseen kasvattaen näin urapolkumahdollisuuksia. Yhteistyössä Palvelunhallinnan edustajan kanssa saa paremman ymmärryksen asiakkaiden liiketoiminnasta ja voi sen myötä kehittää omaa sekä tuotannon tekemistä asiakaslähtöisempään suuntaan.

Hakuaika on 23.9.2018 saakka. Työn alkamisen ajankohta mahdollisimman pian.

Jos kiinnostuit paikasta ja sinulla on siitä kysyttävää, niin ota yhteyttä Petteriin, petteri.lehtila(at)elisa.fi, joka kertoo sinulle mielellään lisää tehtävästä!