(Poistunut julkaisusta)

Asiakastukipäällikkö
Vitec Software Group Finland

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.4.2019

Nyt on etsinnässä ohjelmistotuki-tiimiimme 

Asiakastukipäällikköä

Ohjelmistotuen esimiehenä luot yhdeksänpäiselle tiimillesi edellytykset vastata ERP-ohjelmistoasiakkaittemme käyttötuen tarpeisiin. Tiimisi hoitaa kaiken mitä tapahtuu ohjelmiston myynnin jälkeen asennuksista koulutuksiin sekä jälkihoitoon. Haastetta työhösi tuo kasvavan tiimisi kehittäminen niin toimintamallien kuin sen tiimiyttämisen puitteissa. Johdat määrätietoisesti, motivoit ja innostat tiimiäsi tulokselliseen asiakasyhteistyöhön sekä palveluun, myös omalla esimerkilläsi. Olet energinen, aikaansaava, uuden kehittäjä ja yhteistyökykyinen esimies alaisillesi. Osaat ottaa huomioon myös sidosryhmien ja asiakkaiden tarpeet. 

Toivomme, että sinulla on jo kokemusta esimiestyöstä tai vastuusta tuen toiminnasta. Tulet hyvin toimeen englannin kielellä, ruotsin kielen taito katsotaan eduksi. Tukipyyntöjen hallintajärjestelmänä käytetään JIRA-ohjelmistoa, johon toivomme innostunutta panostasi. 

Palkka määräytyy kykyjesi mukaan ja työsuhde-edut ovat kattavat. Näiden lisäksi saat ympärillesi rennon, mutta työtä pelkäämättömän työyhteisön, firman yhteisen aamiaisen kolme kertaa viikossa sekä virkistyspäiviä. Työpaikkasi sijaitsee Espoossa Mankkaalla business centerin mukavissa liiketiloissa. Toisinaan työnkuvasi voi edellyttää matkustamista Pohjoismaissa.

Lisätietoja antaa toimitusjohtaja Mikko Pohjanharju numerossa 050-305 2261 tai sähköpostitse: mikko.pohjanharju@vitecsoftware.com

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi sekä CV huhtikuun loppuun mennessä. Työ alkaa heti mahdollisuuksiesi mukaan.


Avainsanoja: asiakaspalvelupäällikkö, asiakaspalvelu, asiakastuki, helpdesk, tiimipäällikkö