(Poistunut julkaisusta)

Asiakastukipäällikkö
Mylab Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.4.2018

Tee työtä, jolla on tarkoitus!

Oletko ehkä nykyisessä työssäsi kyllästynyt jatkuvaan laskutusasteen tuijottamiseen ja haluisit tehdä IT-alan töitä joilla on oikeasti merkitystä – tässä tapauksessa ihmisten terveyteen? Hae mukaan joukkoomme terveydenhuollon IT-järjestelmien pariin.

Edeltäjän siirtyessä yrityksen sisällä toisiin tehtäviin meillä olisi tarvetta löytää uusi

Asiakastukipäällikkö

Tehtävässä ratkaiset kokeneen seitsemän palveluasiantuntijan tiimisi ja Mylabin muun henkilökunnan sekä kolmen alihankintayrityksen voimin asiakkaiden häiriö ja ongelmatilanteita sekä päivittäiseen toimintaan liittyviä tehtävänantoja. Vastaat tiimin kanssa siitä, että asiakkaiden tukitiketit luokitellaan oikein ja ne etenevät mahdollisimman sujuvasti.  Autat haastavimmissa tapauksissa löytämään juuri sopivan porukan selvittämään tapausta yhteisvoimin.

Yhteistyön hiominen Mylabin sisäisten funktioiden sekä kumppanien ja asiakkaiden välillä on tärkeä osa toimenkuvaasi. Tiimisi on arvokkain voimavarasi, joten tärkeimpiä tehtäviäsi on pitää heistä hyvää huolta. Osallistut tiimin kanssa tukitikettien edistämiseen, toimit tiimin linkkinä muuhun organisaatioon ja kehität jatkuvasti toimintaa. Voit löytää siihen keinoja myös kehittämällä ja seuraamalla mittaristoja ja raportteja. Kokemuksen karttuessa opit yhä laajemmin terveydenhuollon tietotekniikan saloja.

Tiivistettynä tehtäviin kuuluu mm.

  • vastuu palvelupisteen toiminnasta
  • tukitikettien hallinnointi
  • toiminnan kehittäminen yhdessä tiimin ja sidosryhmien välillä
  • tiimin työnjohdolliset ja linjaesimiestehtävät
  • alihankkijoiden hallinnointi

Mitä kokemusta ja ominaisuuksia odotamme uudelta asiakastukipäälliköltä?

  • KOKEMUS – Sinulla on mielellään ohjelmistotekninen tausta ja ymmärrät Service Desk-toimintojen perusperiaatteet. Terveydenhuollon prosessien tuntemus nopeuttaa tehtävän sisäänpääsemistä.
  • KESKUSTELEVA ESIMIES – Tiedät miten ammattitaitoista asiantuntijoiden tiimiä johdetaan ja miten tärkeitä hyvät vuorovaikutustaidot ovat tehtävässä onnistumisen kannalta.
  • ANALYYTTISYYS – Tehtävä edellyttää että sinulla pysyy langat käsissä ja tapasi hoitaa asioita on järjestelmällinen. Osaat hyödyntää lukuja ja raportteja toiminnan kehittämiseen.
  • ASENNE – Kokemus on tärkeää, mutta meille kaikista tärkeintä on positiivinen ja kehityshenkinen asenne, jonka avulla teet muidenkin työpäivistä parempia

Miksi Mylabille töihin?

  1. Mylabin ”jengi” koostuu tasapuolisesti miehistä ja naisista sekä vanhoista että nuorista – ja olennaista on että tykkäämme työstämme!
  2. Mylab on yksityisomisteinen ja taloudellisesti vakaa yritys. Toimialamme ei ole kovinkaan suhdanneherkkä, joten pystymme kehittämään toimintaamme pitkäjänteisesti ilman kvartaalitalouden painetta.
  3. Eikä siinä vielä kaikki! Mylab valittiin vuonna 2015 Pirkanmaan 10 parhaan työnantajan joukkoon. Meillä kiinnitetään paljon huomiota henkilöstön hyvinvointiin ja henkilöstöetumme ovat vailla vertaansa. Vai miltä kuulostaa oma kuntosali tai laajennettuun työterveyteen sisältyvä hammashuolto?

Odotamme hakemustasi mielenkiinnolla! Lisätietoja tehtävästä saat soittamalla Personnel Group, henkilöhakukonsultti Hannu Järvimäki, puh. 03 3138 0462, hannu.jarvimaki@personnel.fi. Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi ja CV:si palkkatoivomuksineen 22.4.2018 mennessä www.personnel.fi kautta.

Jätäthän hakemuksesi alla olevan lomakkeen kautta- EI sähköpostilla yhteyshenkilölle.

Lisätietoja tehtävästä antaa:

Aki Ala-Salomäki, Asiakastukipäällikkö, +358 10 6786 004