Asiakastukihenkilö
Go On Helsinki

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 16.7.2021

ZetaDisplay on täyden palvelun viestintäratkaisujen toimittaja. ZetaDisplayn ratkaisut on suunniteltu vaikuttamaan käyttäytymiseen fyysisessä kaupassa, julkisessa tilassa tai toimistoympäristössä. Toimimme ihmisten käyttäytymisen syvällisen ymmärtämisen perusteella päätöksentekotilanteissa. Toimitamme näkemyksemme älykkään teknisen alustan avulla, joka luo kiinnostavia Digital Signage -ratkaisuja. Lue lisää osoitteesta https://zetadisplay.fi

Etsimme nyt teknisesti orientoitunutta

ASIAKASTUKIHENKILÖÄ

liittymään tiimiimme ZetaDisplaylle vakituiseen, kokoaikaiseen työsuhteeseen. 

Tehtävässä toimit 2. tason service desk -tehtävässä asiakkaidemme vaativimpien tukipyyntöjen parissa ja tuet sekä asiakkaita että myyntiämme. Vastaat tukipyyntöihin järjestelmällisesti ja ripeästi hyvällä asiakaspalveluasenteella.

Odotamme sinulta vastaavaa kokemusta vähintään muutaman vuoden ajalta sekä sitä, että olet toiminut menestyksekkäästi vastaavanlaisissa tehtävissä vaativimpien tukipyyntöjen parissa teknisessä ympäristössä. Tehtävässä menestyminen edellyttää ymmärrystä tietoliikenneteknologiasta, nopeaa omaksumiskykyä järjestelmistämme ja digitaalisista näytöistä. Olet luonteeltasi itseohjautuva ja ongelmanratkaisukykyinen tiimipelaaja. Annat tarvittaessa myös kehitysehdotuksia asiakaspalveluprosessimme parantamiseksi.

Etsimällämme henkilöllä on:

  • Aiempaa todennettavaa kokemusta vastaavista tehtäväkokonaisuuksista vähintään muutaman vuoden ajalta
  • Ymmärrystä palvelimista, tietoliikenneteknologioista ja kykyä omaksua nopeastikin uusia järjestelmiä
  • Sujuva suomen ja englannin kielen kirjallinen ja suullinen taito. Ruotsin kielen taidon katsomme eduksi.
  • Erinomainen asiakaspalveluasenne, kyky hahmottaa suuria kokonaisuuksia sekä toimia järjestelmällisesti

Lisäksi:

  • NetSuiten Case Management -tiketöintijärjestelmän tuntemus katsotaan eduksi.

 

Tarjoamme sinulle upean työmahdollisuuden vakavaraisessa, kansainvälisessä yrityksessä, viihtyisissä työskentelytiloissa ZetaDisplayn toimistolla Vantaan Kaivokselassa sekä innostuneen ja ammattitaitoisen tiimin tuen tehtäviisi. Työsuhteessa noudatetaan ICT-alan työehtosopimusta toimihenkilöille ja palkkaus määräytyy osaamisen sekä tehtävänkuvan vastuullisuuden mukaan. Tehtävänkuvaa voidaan kehittää valitun henkilön osaamisen mukaan ja tehtävässä voi kehittyä eri järjestelmien asiantuntijaksi. Työajat sijoittuvat pääsääntöisesti arkisin klo 8 - 16 välille, päivystysvuoro noin kerran viikossa 9-17. Päivystystä saattaa olla myös asiakkaidemme myyntisesonkien mukaisesti. Työn aloitus on sopimuksen mukaan, olemme valmiit etenemään oikean henkilön löydyttyä nopeastikin. Työt alkavat kuitenkin viimeistään syyskuun alusta.

Kiinnostuitko? Mahtava juttu! Laitathan hakemuksesi alla olevasta linkistä, tietosuojasyistä emme vastaanota sähköpostitse lähetettyjä hakemuksia. Aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuajalla, joten älä turhaan aikaile. Lisätietoja antaa Go On Helsingin Kimmo Hanhisuanto +358 50 330 0389, arkisin 9-15 välisenä aikana. 

Go On Helsinki toimii ZetaDisplayn kumppanina tässä rekrytoinnissa ja työllistyt suoraan ZetaDisplay Finland Oy:n omaan organisaatioon. Ensi haastattelu tehdään Teamsin välityksellä.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1477194
  • Tehtäväalue: IT
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 15.8.2021
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Uusimaa, Vantaa