ASIAKASTUKIHENKILÖ
Solaforce Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.10.2020

Haemme asiakastukihenkilöä työskentelemään voimakkaasti kasvavan asiakaskuntamme kanssa etulinjassa. Oletko innostunut toimimaan asiakaspalvelun tehtävissä sekä työskentelystä tietojärjestelmien parissa? Oletko sosiaalinen ihminen, joka pitää ihmisten avustamisesta ja ongelmien ratkomisesta? 

Asiakastukihenkilön roolissa pääset toimimaan mielenkiintoisessa asiakaspalvelutehtävässä ratkaisten ongelmia ja vastaamalla järjestelmiin liittyviin kysymyksiin. Vastaat asiakkaiden palvelupyyntöihin eri asiakaspalvelukanavissa ja toimit yhdessä ammattitaitoisen tiimin kanssa. Palvelupyynnöt liittyvät Solaforcen asiakkailleen tarjoaman HR-järjestelmän käyttöön.

Toimenkuvaasi on mahdollista laajentaa osaamisen karttuessa esimerkiksi erilaisten ohjemateriaalien tuottamiseen sekä webinaareissa esiintymiseen. Solaforcen kasvun myötä tehtävänkuvaukset ja vastuut kehittyvät nopeasti ja uramahdollisuudet jatkossa avautuviin tehtäviin ovat hyvät. Solaforce tarjoaa koulutuksen tehtävään sekä mahdollisuuden kasvaa HR-järjestelmien asiantuntijaksi tai kehittää jo hankittua HR-järjestelmäosaamista.


Pääasialliset tehtävät

  • Asiakaspalvelu, palvelupyyntöihin vastaaminen ja ongelmien ratkaiseminen
  • Osaamisen kehittyessä esim. ohjemateriaalien ja -videoiden luominen sekä webinaareissa ja muissa asiakastilaisuuksissa esiintyminen

Odotamme sinulta

  • Korkeakoulututkintoa
  • Ulospäin suuntautuneisuutta sekä positiivista, asiakaspalveluhenkistä asennetta
  • Järjestelmällistä ja pitkäjänteistä työskentelyotetta
  • Kokemusta pilvipalvelu-/SaaS- järjestelmiin liittyvästä asiakaspalvelutyöstä ja asiakastukijärjestelmien käytöstä

Tarjoamme sinulle

  • Mahdollisuuden kehittyä ja kasvaa yhdessä yrityksen kanssa
  • Kattavan perehdytysohjelman
  • Mahdollisuuden tehdä merkityksellistä työtä laajassa asiakasjoukossamme, asiakkaidemme arkea helpottaen ja yrityksemme kasvua tukien
Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot