(Poistunut julkaisusta)

Asiakastuki-insinööri
Dynniq Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 25.3.2019

Etsimme Vantaalle

Asiakastuki-insinööriä

Tulet vastaamaan asiakkaidemme ensituesta liikennevalo-, telematiikka- ja julkisten valaistusjärjestelmien osalta. Tehtävässä tarvitaan kykyä ratkoa ohjelmistoihin ja laitteistoihin liittyviä asiakkaiden ongelmia hyödyntämällä mm. siihen tarkoitettuja etäkäyttö- ja diagnostiikkajärjestelmiä sekä tarvittaessa muiden teknisten asiantuntijoidemme apua.  Huolehdit asiakkaiden ja projektien tarvitsemista materiaali- sekä varaosatilauksista ja vastaat samalla varaosavarastomme ylläpidosta. Työ sisältää paljon asiakasrajapinnassa toimimista, enimmäkseen kuitenkin toimistolta käsin.

Haemme tehtävään henkilöä, jolla on kykyä, halua ja motivaatiota tulla osaksi meidän dynaamista sekä monipuolista tiimiämme. Toimit läheisessä yhteistyössä asiakkaidemme, asentajien, aliurakoitsijoiden ja tiimiläistesi kanssa. Kykenet itsenäiseen työskentelyyn tehtävään liittyvien ohjelmistojen ja laitteistojen parissa. Tehtäviin perehtyminen ja oppiminen tulevat tapahtumaan muiden asiantuntijoidemme tuella sekä avulla.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta esim. automaatio-, ohjelmisto-, tietoliikenne-, sähkö- tai liikennetekniikan alueelta.  Sinulla on myös jo aikaisempaa työkokemusta tekniseltä alalta.  Tärkeintä on kuitenkin kyky ja motivaatio oppia tehtävään liittyvät eri osa-alueet muiden tiimiläisten tuella.  Arvostamme innovatiivista ja asiakaslähtöistä asennetta.  Tehtävä vaatii jonkin verran matkustamista lähinnä Suomessa. Englannin kielen taito katsotaan eduksi.

Are you interested in taking a seat in our world?

Työntekijämme suunnittelevat, toteuttavat ja ylläpitävät teknisiä ratkaisuja, jotka parantavat jokapäiväistä elämäämme. Tärkeimmät arvomme ovat pro-aktiivisuus, luotettavuus ja avoimuus. Tarjoamme sinulle monipuolisen tehtävän, mukavan yhteen hiileen puhaltavan tiimin sekä mahdollisuuden oppia uutta.

Hakemuksen, CV:n ja palkkatoiveen pyydämme lähettämään viimeistään 22.4.2019 sähköpostilla osoitteeseen rekry@dynniq.com, otsikolla ”Asiakastuki-insinööri”.  Työ alkaa mahdollisimman pian ja kutsumme sopivimpia hakijoita henkilökohtaiseen keskusteluun jo hakuaikana, joten lähetäthän hakemuksesi viivytyksettä.