(Poistunut julkaisusta)

ASIAKASTUEN AMMATTILAISIA VUOROTYÖHÖN TUKIPISTEESEEN
Oy Apotti Ab

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.6.2018
Haemme nyt toimistollemme Vallilaan

ASIAKASTUEN AMMATTILAISIA VUOROTYÖHÖN TUKIPISTEESEEN

Meille on tärkeää, että olet innostunut työstäsi ja kiinnostunut kehittämään Apotin tukea ja palveluja yhä paremmaksi.

Mitä tulet tekemään:

Tulet työskentelemään täysin uudessa tiimissä. Odotamme sinulta halua olla mukana uuden yksikön sekä tiimin rakentamisessa.

Apotin tukipiste on ensisijainen yhteydenottopiste Apottiin, joka myös valvoo Apotin toimintaa ympärivuorokautisesti käyttöönoton jälkeen. Asiakastuen ammattilaiset vastaavat asiakkailtamme tuleviin tukipyyntöihin, ohjaavat tukipyyntöjä tuen muille toimijoille, valvovat Apotti-järjestelmän toimintaa sekä koordinoivat tuen toimintaa Apotin sisällä. Asiakastuen ammattilaiset tekevät tiivistä yhteistyötä Apotin asiakkaiden tukiorganisaatioiden kanssa.

Työhön kuuluu ohjeisiin perustuvaa järjestelmän käytön tukemista, järjestelmän valvontaa ja tukitoiminnan koordinointia niin Apotin sisäisesti kuin yhteistyökumppanien kanssa. Työtä tehdään vuoroissa ympäri vuorokauden 365 päivää vuodessa. Tukipisteellä on käytössä IT-palvelunhallinnan työkalut järjestelmän monipuoliseen valvontaan sekä tukipyyntöjen käsittelyyn.

Koulutus ja perehdytys kuuluvat luonnollisesti pakettiin ja jatkossakin huolehdimme henkilöstömme kehittymisestä yhä paremmiksi ammattilaisiksi osana huippuosaavaa tiimiämme. Koulutus ja perehdytysjakso järjestetään päiväaikaan, vuorotyöhön siirrytään lähempänä käyttöönottoa.

Meillä Apotissa on monipuoliset työsuhde-edut ja henkilöstömme arvostaa vuosilomiemme pituuksia. Vapaa-aika on meille tärkeää ja palaamme vapaapäivien jälkeen rentoutuneina ja innostuneina töihin.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

Joko IT-alan tutkintoa/kokemusta TAI terveydenhuollon- tai sosiaalialan tutkintoa sekä työkokemusta
Arvostamme aikaisempaa kokemusta Helpdesk- tai Servicedesk-työstä
Terveydenhuollon ja/tai sosiaalialan kentän tuntemus auttaa tehtävässä menestymisessä
Perustietotekniikka taitoja ja kykyä oppia uusia asioita nopeasti
Joustavuutta, tarkkuutta ja rohkeutta
Kykyä pitkäjänteiseen työskentelyyn
Kykyä työskennellä paineen alla sekä kykyä reagoida muutoksiin
Halua ja intoa oppia uutta sekä kehittää omaa osaamistaan!
Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva ja noudatamme neljän kuukauden koeaikaa.

HAASTA ITSESI!

Oletko valmis haasteeseen? Tule mukaamme siirtämään suomalainen sote-ict uudelle vuosituhannelle! Lähetä hakemuksesi liitteineen ja palkkatoiveineen 21.6.2018 mennessä.

Lisätietoja antaa Asiakastukipäällikkö Terhi Palokangas 0406593917 (12.6.2018, 18.6.2018 ja 25.6.2018 klo 11-12 ja 16-17)

www.apotti.fi