(Poistunut julkaisusta)

Asiakastietojen tarkistaja
Barona HR Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.9.2020

Oletko etsimässä kokoaikaista toimistotyötä kansainvälisestä rahoitusalan yrityksestä? Mikäli vastasit kyllä, kannattaa jatkaa lukemista!

Etsimme rahoitusalan asiakkaallemme Helsinkiin asiakastietojen tarkistajaa noin puolen vuoden määräaikaiseen työsuhteeseen. Työpaikka sijaitsee Helsingissä hyvien kulkuyhteyksien varrella.

Tehtävä koostuu pankin olemassa olevien asiakkaiden tietojen päivittämisestä. Tehtävässä tulet pitämään yhteyttä asiakkaisiin sekä hankkimaan ja tarkistamaan tietoa erinäisistä ulkoisista lähteistä.

Toivomme sinulta jonkinlaista aiempaa kokemusta rahoitus- tai vakuutusalalta. Olet asiakaspalveluhenkinen, tarkka ja järjestelmällinen ja sinulla on tavoitteellinen ote työntekoon. Hyvät tietotekniset taidot ja erityisesti excel-osaaminen auttavat tehtävän menestyksekkäässä hoitamisessa.

Haluamme turvata terveytesi ja varmistaa yhdenvertaisen haastattelukokemuksen hakijoille myös koronaviruksen aikana. Niinpä Baronalle hakeminen on helppoa myös poikkeuksellisessa tilanteessa. Rekrytoinneissa hyödynnämme puhelimen lisäksi videokysymyksiä tai -haastattelua. Se on vaivatonta ja turvallista!

Jos kiinnostuit, lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian - viimeistään 24.9. mennessä. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Baronan rekrytointikonsultti Sanna Minkkinen, p. 044 033 4356.