(Poistunut julkaisusta)

Asiakastietojen tarkistaja
Barona HR Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.3.2020

Rahoitusalan asiakkaamme hakee nyt määräaikaiseen työsuhteeseen asiakastietojen tarkistajaa

Tehtävä koostuu asiakastietojen päivittämisestä. Tehtävässä tulet pitämään yhteyttä asiakkaisiin sekä hankkimaan ja tarkistamaan tietoa erinäisistä ulkoisista lähteistä.

Työhön tarjotaan kattava perehdytys.

Odotamme sinulta:

· tarkkuutta ja järjestelmällisyyttä

· analyyttisyyttä ja kykyä hahmottaa kokonaisuuksia

· hyvää järjestelmäosaamista

· innostunutta asennetta

· oma-aloitteisuutta, itsenäisyyttä ja tavoitteellisuutta

· hyviä tiimityö- ja vuorovaikutustaitoja sekä asiakaskeskeistä asennetta

· hyvää kielitaitoa; kommunikoit sujuvasti suomeksi, englanniksi ja ruotsiksi

· kokemus finanssialalla työskentelystä katsotaan eduksi

Tehtävä alkaa pikimmiten ja kestää vuoden 2020 loppuun saakka.

Haluamme turvata terveytesi ja varmistaa yhdenvertaisen haastattelukokemuksen hakijoille myös koronaviruksen aikana. Niinpä Baronalle hakeminen on helppoa myös poikkeuksellisessa tilanteessa. Rekrytoinneissa hyödynnämme puhelimen lisäksi videokysymyksiä tai -haastattelua. Se on vaivatonta ja turvallista!

Jos kiinnostuit, lähetäthän hakemuksesi viimeistään 1.4. mennessä. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa Baronan seniorikonsultti Kaisa Leskijärvi, +358 50 5747 189.