Asiakastietojen kehityspäällikkö

POP Pankkikeskus osk
Tietoa tehtävästä

POP PANKKI -RYHMÄ

POP Pankki -ryhmä on suomalainen finanssiryhmittymä, johon kuuluu 21 POP Pankkia, verkossa toimiva vakuutusyhtiö Suomen Vahinkovakuutus Oy (POP Vakuutus), keskusluottolaitos Bonum Pankki Oyj ja keskusyhteisö POP Pankkikeskus osk.

Haemme POP Pankkikeskukseen:
Asiakastietojen kehityspäällikköä

Olet tärkeässä roolissa kehittämässä POP Pankki -ryhmän asiakkaan tuntemisen prosesseja ja asiakastietojen käsittelyyn liittyviä käyttöjärjestelmiä. Olet mukana POP Pankin historian suurimmassa IT-uudistuksessa, jossa modernisoimme pankin ydinjärjestelmät.

Pääset määrittelemään ja kehittämään sekä toimihenkilöiden että asiakkaiden toimintaprosesseja, asiakastietojen tehokasta hyödyntämistä ja uutta CRM-järjestelmää. Vastaat liiketoiminnan osalta asiakastietoihin liittyvien prosessien valmistelusta, kuten pankkien KYC-prosesseista sekä näihin prosesseihin liittyvästä loppukäyttäjien ohjeistamisesta ja kouluttamisesta.

Odotamme Sinulta

Monipuolista kokemusta pankkialalta sekä ymmärrystä niin henkilö- kuin yritysasiakastietojen käsittelystä ja niihin liittyvistä erityispiirteistä. Tunnet asiakkaan tuntemiseen, asiakastietoihin ja tietosuojaan liittyvän lainsäädännön keskeiset vaatimukset ja termit sekä osaat paketoida vaatimukset asiakaslähtöiseksi kokemukseksi. Kokemus määrittelytyöstä, työskentelystä KYC-prosessien parissa ja POP Pankkien nykyjärjestelmistä on eduksesi.

Olet ratkaisukeskeinen ja nopea oppimaan. Olet tottunut ottamaan asioista selvää ja kommunikoimaan aktiivisesti eri sidosryhmien kanssa. Pystyt hallitsemaan laajoja ja tarkkuutta vaativia kokonaisuuksia. Kuljetat projekteja määrätietoisesti eteenpäin, etkä pelkää tarttua haastaviin töihin. Kirjallinen ja suullinen englantisi on sujuvaa ja olet tottunut toimimaan monikulttuurisessa ympäristössä.

Tärkeintä on, että olet aidosti kiinnostunut toimihenkilöiden ja asiakkaiden arkea helpottavien ratkaisujen luomisesta. Sinulla on aiheesta näkemystä ja seuraat alan kehittymistä. Näiden ansiosta sinulla on osaamista määritellä myös uusia toiminnallisuuksia.

Tarjoamme sinulle:


  • Monipuoliset työtehtävät, mahdollisuuden kehittyä ja kerryttää ammatillista osaamista.

  • Dynaamisen yrityskulttuurin ja ketterät toimintatavat.

  • Tiiviin työyhteisön ja mahtavat työkaverit!

Mikäli koet olevasi edellä mainittu henkilö, niin tervetuloa joukkoomme!

Lähetäthän hakemuksesi pikimmin. Hakuaikaa on aina to 25.4.2021 saakka, mutta käynnistämme haastattelut jo hakuajan kuluessa. Lisätietoja torstaina 15.4. kello 15.00-16.00 Milla Luoma, Tiimipäällikkö, kanavat ja palvelut p. 040 567 3038

Tule mukaan kehittämään Suomen parasta pankkia.

Yhteystiedot

Ilmianna kiinnostuksesi tai vinkkaa kaverille 25.4.2021 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Tutustu työpaikkaan" -linkin kautta.

Lisätietoja saat Milla Luoma

Tutustu työpaikkaan