(Poistunut julkaisusta)

Asiakassuhde- ja palveluvastaava
Retriever Suomi Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.1.2020

Retriever https://www.retriever.fi/ on Pohjoismaiden johtava mediaseuranta- ja analyysitoimisto. Meillä on toimistot Helsingin lisäksi Tukholmassa, Oslossa ja Kööpenhaminassa. Meille tärkeää on jokaisen työntekijän ystävällinen, ammattimainen palveluasenne ja halu ymmärtää asiakkaidemme maailmaa.

Etsimme Helsingin kantakaupungissa sijaitsevaan toimistoomme vakituiseen työsuhteeseen asiakassuhde- ja palveluvastaavaa eli Customer Manageria asiakaspalvelun ja digitaalisten B2B-palveluiden tuotannon tehtäviin.

Kyseessä ei ole myynti- eikä sisällöntuotantotyö, vaan Customer Managerina työskentelet osana Retrieverin palvelu- ja tuotantotiimiä pitäen huolta, että sinulle nimetyt vastuuasiakkaasi saavat tarpeisiinsa sopivimman mediaseurannan ja parhaan mahdollisen hyödyn irti palvelustaan.  Asiakkuudet muodostuvat niin järjestöistä ja julkishallinnon puolen toimijoista kuin isoista pörssiyhtiöistä.

Tärkeimmät työtehtävät:

  • Vastaat sinulle nimetyistä asiakkuuksista ja heille räätälöityjen mediaseurantapalveluiden käynnistysvaiheesta, tuottamisesta ja ylläpidosta sekä pitkäaikaisten asiakassuhteiden luomisesta ja kehittämisestä
  • Autat ja koulutat asiakkaita palveluihimme liittyvissä asioissa sekä kasvotusten että puhelimitse, sähköpostitse ja muiden etätyökalujen välityksellä
  • Toimit osana sisäisiä asiakkuustiimejä yhdessä myynnin ja media-analyytikkojen kanssa ja osallistut Retriever Groupin maiden väliseen yhteistyöhön kansainvälisiin asiakkuuksiin liittyen
  • Osa työstäsi muodostuu digitaalisten mediaportaalien hallinnoinnista, teknisestä testauksesta, toimitusten ja lähdeaineiston valvonnasta, ja olet linkkinä asiakkaiden ja teknisen osastomme välillä

Olet sopiva kandidaatti, mikäli

  • Sinulla on hyvä asiakaskokemuksen ymmärrys ja ratkaisuhakuinen palveluasenne
  • Sinulla on mielellään digitaaliseen palvelutuotantoon, tiedonhakujärjestelmiin ja / tai boolean-hakukieleen liittyvää aiempaa kokemusta
  • Olet kiinnostunut niin perinteisestä kuin sosiaalisesta mediasta, viestinnästä ja digitaalisista palveluista
  • Omaat pitkäjänteisyyttä, joustavuutta, nopeaa reagointikykyä ja ripeää työskentelyotetta muuttuvissa tilanteissa
  • Pidät ongelmien ratkaisusta ja osaat priorisoida
  • Kykenet johtamaan omaa työtäsi paineenkin alla ja toimit yhtä lailla itseohjautuvasti kuin sujuvasti osana eri osastojen muodostamia tiimejä
  • Et arastele asiakaspalvelutilanteissa ja omaat hyvät kirjalliset ja suulliset viestintä- ja vuorovaikutustaidot
  • Sinulla on erinomainen suomen kielen taito ja kykenet kommunikoimaan sujuvasti englanniksi

Haastattelut aloitetaan heti sopivien hakijoiden löydyttyä, joten lähetäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveen kera pikaisesti osoitteeseen jenni.raikkonen@retriever.fi.