(Poistunut julkaisusta)

Asiakasratkaisupäällikkö
CSC - Tieteen tietotekniikan keskus Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 20.12.2019


Kasvava ja kasvuorientoitunut CSC toteuttaa laajaa kirjoa palveluita ja projekteja tutkimuksen, koulutuksen, kulttuurin ja julkishallinnon asiakkuuksille osana kansainvälistä yhteisöä. Olemme asiakkaidemme omistama, voittoa tavoittelematon organisaatio, jonka tavoitteena on luoda parhaat puitteet asiakkaidemme toiminnalle. Me katalysoimme asiakkaittemme menestymistä ja teemme työtä, jolla on merkitys.

Haemme tiimiimme uutta asiakasratkaisupäällikköä vakituiseen työsuhteeseen vastaamaan asiakkaistamme julkisessa hallinnossa, opetus- ja kulttuuriministeriön hallinnonalalla ja kulttuurialalla. Asiakasratkaisupäällikkönä johdat ja organisoit vuorovaikutustamme vastuualueesi asiakkaidemme ja sidosryhmiemme kanssa. Olet tiiviissä yhteistyössä viiden liiketoimintayksikkömme kanssa ja tiimitovereitasi ovat esimerkiksi liiketoimintayksiköidemme asiakasratkaisupäälliköt.

Tarjoamme monipuolisia uusia haasteita ja näkökulmia. Tärkeintä on, että olet ratkaisuhakuinen ja halukas oppimaan uutta. Työskentelet rentojen ja huumorintajuisten tiimien kanssa - ihmisläheisesti IT:n parissa.
 
Tehtäviäsi ovat esimerkiksi:
•    Asiakas- ja sidosryhmävuorovaikutuksen suunnittelu ja toimeenpanon johtaminen
•    Asiakaskontaktien hallinta ja asiakassegmentin johtaminen
•    Asiakas- ja toimintaympäristöymmärryksen kokoaminen ja välittäminen, tiedon analysointi, raportointi ja visualisointi
•    Liiketoiminnan ja tukipalveluiden rajapinnassa toimiminen ja synergian edistäminen
•    Liiketoimintayksiköidemme johtoryhmätyöskentelyyn osallistuminen
•    Sisäisten prosessien kehitys ja muotoilu
•    Vuorovaikutus ja tapahtumissa edustaminen

Sinulla on:
•    Korkeakoulututkinto soveltuvalta alalta
•    Erinomainen suomen ja englannin kielen osaaminen
•    Hyvät yhteistyö-, vuorovaikutus- ja osallistamistaidot
•    Kokemusta IT-ratkaisujen tuottamisesta
•    Usean vuoden kokemus CSC:n omistajien ja asiakkaiden toiminnasta, johtamisesta ja/tai tukipalveluista (korkeakouluista, opetus- ja kulttuuriministeriön toimialalta, tutkimuslaitoksista tai valtion hallinnosta)Tehtävässä onnistumista edistää:
•    Kyky toimia tienrakentajanaja ja löytää synergioita
•    Kokemus IT-ratkaisujen kokonaissuunnittelusta, arkkitehtuurisuunnittelusta ja/tai palvelumuotoilusta
•    Kokemus kehitysprojekteista ja muutosjohtamisesta
•    Viestintä ja myyntiosaaminen
•    Sopimusosaaminen
•    Ruotsin kielen hyvä osaaminen
 
Tarjoamme sinulle:
•    Mielenkiintoisia ammatillisia haasteita ja oppimiskokemuksia
•    Mahdollisuuden kehittää toimintatapojamme ja hyödyntää monipuolisesti omaa osaamistasi
•    Mukavan ja kannustavan tiimin
•    Kattavat henkilöstöedut
 
Jätä hakemuksesi viimeistään 16.01.2020 rekrytointisivustomme kautta osoitteessa www.csc.fi/rekry.