(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalveluvastaava
Skand Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 20.7.2020

Haemme asiakkaallemme Skand Oy:lle asiakaspalveluvastaavaa kokoaikaiseen 6 kuukauden määräaikaiseen työsuhteeseen. Työt tehtävässä alkavat heti sopivan tekijän löytyessä. Työsuhde solmitaan Baronan kanssa ja sen jatkuminen määräaikaisuuden jälkeen voi olla mahdollista.

Skand on yksi Pohjoismaiden suurimmista kevyiden sähköajoneuvojen valmistuttajista. Skand on sitoutunut edistämään asiakkaidensa parempaa arkea – sähköllä kulkeminen on sekä edullista, ekologista että miellyttävän äänetöntä. Skandin kevyet sähköajoneuvot ovat aina tyylin ja tekniikan edelläkävijöitä.

Tehtäväkenttäsi

Meillä työskentelee noin 20 hengen tiimi, joka koostuu mm. myymälä – ja etämyyjistä sekä laskutusta ja taloushallintoa hoitavista henkilöistä. Etsimme nyt joukkomme vahvistukseksi kokenutta, hands-on -asenteellista asiakaspalveluvastaavaa, joka haluaa tuottaa laajalle asiakaskunnallemme mahdollisimman laadukasta asiakaspalvelua.

Asiakaspalveluvastaavana toimit sujuvasti asiakkaidemme tukena ja opastajana laadukkaiden tuotteiden parissa. Suurin osa asiakkaistamme on senioreita, mutta myös nuorten asiakkaiden määrä on selvästi kasvava. Tehtävistäsi tärkein on tuottaa erinomaista asiakaspalvelua niin puhelimitse kuin sähköpostin/chatin välityksellä. Oli ongelma toimituksessa tai asiakkaan laitteessa, on työtapasi ratkaisukeskeinen ja itseohjautuva.

Lisäksi uusi asiakaspalveluvastaavamme voi kykyjensä mukaan antaa panoksensa myyntitiimillemme. Eduksesi katsotaan siis myös myyntiosaaminen, mutta myynnillisyys ei ole välttämättömyys.

Luotettava ja asiantunteva yritys

Skandilla tehdään töitä asiantuntevassa työyhteisössä. Viihdyt ja pärjäät hyvin, kun heittäydyt rohkeasti mukaan ja sinulla on halu onnistua yhdessä. Töitä tehdään tosissaan ja vastuullisesti, vaikka huumori onkin tärkeä osa työkulttuuria. Skand tarjoaa sinulle mahdollisuuden työskennellä mukavassa ja rennossa työyhteisössä, jossa pääset kasvavaan ja kansainvälistyvään ympäristöön.

Oletko se sinä?

Etsimme joukkoomme sinua, joka olet kokenut asiakaspalvelija, haluat ottaa vastuuta roolissasi sekä uskot kehitykseen ja kasvuun.

Tehtävässä ehdoton vaatimus on, että kommunikoit sujuvasti suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi, muu kielitaito katsotaan eduksesi. Toivomme, että sinulla on jo kokemusta asiakaspalvelusta ja mahdollisesti myös teknistä taustaa työn, koulutuksen tai harrastuneisuuden kautta.

Etsimämme henkilö on muutosta pelkäämätön asiakaspalvelija, jolla pysyy monet langat käsissä. Olemme huomanneet, että meillä menestyvät henkilöt, joilla on hyvät priorisointitaidot ja kyky ongelmanratkaisuun. Onhan sinulla hyvä paineensietokyky, etkä kiireessäkään hätkähdä muuttuvia tilanteita? Toivomme myös, että olet avoin ja energinen tiimipelaaja, joka saa asioita aikaiseksi hyvällä draivilla.

Miten ja milloin?

Skandin puhelinmyynti toimii arkisin klo 10–17, jolloin myös sinun asiakaspalveluvastaavana on tärkeää työskennellä, muu työaika on joustava. Sinun on mahdollista valita työpaikkasi Vantaan myymälän yhteydestä, jossa sijaitsevat myös viihtyisät toimistotilamme tai Nurmijärveltä, jossa varastomme toimii.

Lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen Baronan hakulomakkeen kautta jo tänään! Haastattelemme sopivia ehdokkaita jo hakuaikana ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Mikäli sinulle jäi kysyttävää, olethan yhteydessä henkilöstökonsultti Sakran Nuojuaan, jonka tavoitat parhaiten arkisin klo 9–11, numerosta 0505716584.