(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelutyöntekijä
Suomen kansallisooppera ja -baletti sr

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.1.2020

Suomen kansallisooppera ja -baletti sr hakee

Asiakaspalvelutyöntekijää
toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen 1.3.2020 alkaen tai sopimuksen mukaan.

Etsimme digitaaliset työkalut hallitsevaa asiakaspalvelutyöntekijää, jonka työ koostuu lipunmyynnin asiakaspalvelutehtävistä vuorotyönä ja muista markkinoinnin tehtävistä. Etsimme työtä pelkäämätöntä joustavaa palveluasennetta, sosiaalisia taitoja, kykyä myydä sekä rahankäsittelytaitoa. Kielitaitovaatimuksina ovat suomi, ruotsi ja englanti. Muu kielitaito on eduksi.
Arvostamme aiempaa kokemusta asiakaspalvelussa ja myynnissä. Lisäksi arvostamme nopeaa omaksumiskykyä ja kokemusta tietojärjestelmien käytöstä. Oopperan tai baletin tuntemus ei ole välttämätöntä, mutta edellytämme kulttuuria arvostavaa asennetta.

Lipunmyynti on osa Kansallisoopperan ja -baletin viestintää, johon kuuluu myös markkinointi ja yleisötyö. Joukkomme on energinen ja innostunut, ja hyväntuulisuutta toivomme uudessa kollegassakin. Kehitämme voimakkaasti omia medioita ja digitaalista asiakasviestintää. Olemme edelläkävijöitä verkkokaupan ja mobiilisovelluksen kehittämisessä. Yleisö on työmme ytimessä.

Suomen Kansallisooppera ja -baletti tarjoaa kansainvälisen ja inspiroivan työympäristön keskeisellä paikalla Helsingin ytimessä.

Asiakaspalveluvastaava Eira Tuohimaa antaa lisätietoja tehtävästä 24.1. klo 13-15 ja 31.1. klo 9-11, puh. (09) 4030 2272.

Pyydämme sinua jättämään hakemuksesi palkkatoiveineen 7.2. mennessä Kansallisoopperan ja -baletin internet-sivuilla (www.oopperabaletti.fi) olevaan sähköiseen rekrytointijärjestelmään.