(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelutyöntekijä, tuntipalkkainen
Suomen kansallisooppera ja -baletti sr

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.9.2019

Suomen kansallisooppera ja -baletti sr hakee

Asiakaspalveluun tuntityöntekijää
määräaikaiseen tuntipalkkaiseen työsuhteeseen ajalle 14.10.2019-15.6.2020 tai sopimuksen mukaan

Etsimme digitaaliset työkalut hallitsevaa asiakaspalvelutyöntekijää, jonka työ koostuu lipunmyynnin ja markkinoinnin asiakaspalvelutehtävistä vuorotyönä.  Etsimme työtä pelkäämätöntä joustavaa palveluasennetta, sosiaalisia taitoja, kykyä myydä sekä rahankäsittelytaitoa. Kielitaitovaatimuksina ovat suomi, ruotsi ja englanti. Muu kielitaito on eduksi.  

Arvostamme aiempaa kokemusta asiakaspalvelussa ja myynnissä. Lisäksi arvostamme nopeaa omaksumiskykyä ja kokemusta tietojärjestelmien käytöstä. Oopperan tai baletin tuntemus ei ole välttämätöntä, mutta edellytämme kulttuuria arvostavaa asennetta.

Lipunmyynti on osa Kansallisoopperan ja -baletin viestintää, johon kuuluu myös markkinointi ja yleisötyö. Joukkomme on energinen ja innostunut, ja hyväntuulisuutta toivomme uudessa kollegassakin. Kehitämme voimakkaasti omia medioita ja digitaalista asiakasviestintää. Yleisö on työmme ytimessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa asiakaspalveluvastaava Eira Tuohimaa 11.9. klo 14-16 ja 13.9. klo 13-15, puh. (09) 4030 2272.

Pyydämme sinua jättämään hakemuksesi 20.9.2019 mennessä Kansallisoopperan ja -baletin internet-sivuilla (www.oopperabaletti.fi) olevaan sähköiseen rekrytointijärjestelmään.