(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalveluspesialisti
Coloplast Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 22.5.2019

Suomessa asiakaspalvelun myyntitiimi tekee tiivistä yhteistyötä sekä hoitoalan ammattilaisten että tuotteiden käyttäjien kanssa, tavoitteena saada elämä tuotteidemme käyttäjille helpommaksi. Joka päivä tulemme töihin tehdäksemme arjen helpommaksi ihmisille, joilla on intiimiterveydenhoidon tarpeita.

Tule siis mukaan viemään tiimiämme lähemmäksi asiakkaidemme arkea. Tässä roolissa sinulla on mahdollisuus vaikuttaa ja auttaa asiakkaitamme elämään haluamaansa elämää.

Tehtävät pääosin :
 

  • Olla puhelimitse yhteydessä intiimiterveydenhoidon tuotteita käyttäviin asiakkaisiin
  • Kartoittaa asiakkaiden taustatietoja ja tunnistaa tarpeet/toiveet
  • Kontaktoida uusia potentiaalisia asiakkaita
  • Ylläpitää asiakastietojärjestelmää
  • Vastaanottaa ja hallinnoida myyntitilauksia

Sinulta toivon:

  • Terveydenhuollon koulutusta
  • Kokemusta asiakaspalvelu- ja myyntitehtävistä
  • Englannin ja ruotsin kielen taitoa
  • Riittäviä teknisiä taitoja; mm. MS-Office

Lisäksi sinua kuvaavia tiimipelaajan ominaisuuksia voisi olla:

  • Myyntihenkisyys
  • Tavoitehakuisuus
  • Paineensietokyky
  • Yhteistyökyky

Tehtävä on toistaiseksi voimassaoleva.

Jos koet olevasi hyvä vahvistus tiimiimme, laita hakemuksesi meille! Etsimme jatkuvasti uusia alastamme kiinnostuneita henkilöitä.