(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalveluspesialisti
Coloplast Oy, Finland

Alkuperäinen julkaisupäivä 23.1.2018

Tule mukaan viemään asiakaspalvelumme myyntitiimiä lähemmäksi intiimiterveydenhoidon tuotteita käyttävien asiakkaiden arkea. Tässä roolissa sinulla on mahdollisuus vaikuttaa ja auttaa asiakkaitamme elämään haluamaansa elämää.

Coloplast on yksi maailman innovatiivisimmistä terveydenhoitotarvikkeita valmistavista yrityksistä. Valmistamme, kehitämme ja markkinoimme avanne-, kontinenssi-, haavan- ja ihonhoitotuotteita sekä urologisia tuotteita. Toimintamme on maailmanlaajuista ja työllistämme yli 10 000 ihmistä. Joka päivä tulemme töihin tehdäksemme arjen helpommaksi ihmisille, joilla on intiimiterveydenhoidon tarpeita. Suomessa asiakaspalvelun myyntitiimi tekee tiivistä yhteistyötä sekä hoitoalan ammattilaisten että tuotteiden käyttäjien kanssa, tavoitteena saada elämä tuotteidemme käyttäjille helpommaksi. Moderni ja uusi toimistomme on Vantaalla, lähellä lentokenttää.

Asiakaspalveluspesialistin päävastuu on olla puhelimitse yhteydessä intiimiterveydenhoidon tuotteita käyttäviin asiakkaisiin

Tehtävät pääosin:

  • Asiakkaiden taustatietojen kartoitus ja tarpeiden/toiveiden tunnistaminen
  • Uusien potentiaalisten asiakkaiden kontaktointi
  • Asiakastietojärjestelmän ylläpitäminen

Lisäksi arvostamme:

  • Terveydenhuollon koulutusta
  • Kokemusta asiakaspalvelu- ja myyntitehtävistä
  • Riittäviä teknisiä taitoja; mm. MS -Office
  • Englannin ja Ruotsin kielen taitoa

Sinua kuvaavat ominaisuudet ovat;

  • Ahkera ja omatoiminen
  • Motivoitunut ja myyntihenkinen
  • Tavoitehakuinen ja paineensietokykyinen
  • Yhteistyökykyinen

Tehtävä on toistaiseksi voimassaoleva. Hakemus ja CV palkkatoiveineen tulee lähettää osoitteeseen fiake@coloplast.com

Viimeinen hakupäivä on 18.2.18