Asiakaspalvelupäällikkö
Grano Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 27.1.2021

Oletko sinä seuraava valtakunnallisen asiakaspalvelumme vetäjä?

Asiakaspalvelumme keskiössä on kyky auttaa asiakkaitamme sekä arkisissa kysymyksissä, että oikeiden ratkaisujen valinnassa. Asiakaspalvelu on usein se ensimmäinen kohtaamispiste asiakkaan kanssa, jossa asiat ratkaistaan heti, tai josta ne lähtevät mutkattomasti eteenpäin. Meillä on jo nyt huippu aspa, jossa on sekä loistava jengi että kehittymisen asenne. Granon aspaa kehitettiin edellisen päällikön ohjauksessa hurjasti ja nyt etsimmekin asiakaspalveluumme modernia näkemystä tuovaa asiakaspalvelupäällikköä, joka jatkaa tätä hyvän kierrettä.

TEHTÄVÄN KUVAUS

Granon aspan perustehtävän voi kiteyttää kahteen kokonaisuuteen: valtakunnallinen, monikanavainen asiakaspalvelu ja valitun asiakaskohderyhmän myynnillinen asiakkuusvastuu. Aspamme on siis hyvin palveluhenkinen ja myynnillinen.

Asiakaspalvelupäällikkönä toimenkuvasi pääasiallisiin vastuisiin kuuluu vastaaminen aspatiimin onnistumisen mahdollisuuksista ja siitä, että Granon aspassa on hyvä olla töissä. Tämän lisäksi vastaat tiimin osaamisen kehittämisestä ja esimiestyöstä sekä yhdessä tiimin kanssa tasalaatuisesta ja ammattitaitoisesta asiakaspalvelusta valtakunnallisesti. Jatkuvan parantamisen luonteeseen kuuluu luonnollisesti monikanavaisten asiakaspalveluprosessien ja -ratkaisujen jatkuva kehittäminen sekä automatisointi.

Valtakunnallinen asiakaspalvelu on myös myyntitiimi. Aspan vastuulla olevan asiakasryhmän hoitomalli on kehityksen alla - toivommekin, että sinulla on näkemystä etänä tehtävästä myynnistä, ja haluat olla mukana kehittämässä nykyajan asiakastarpeita vastaavaa myynti- ja hoitomallia.

Granossa työskennellään yli vastuurajojen, yhdessä asiakkaan parasta tavoitellen. Vastaat yhteistyön sujuvuudesta niin ulkoisiin, kuin sisäisiin sidosryhmiin. Tuloksellisuus, jatkuva oppiminen ja hyvä työyhteisö kuuluvat meillä samaan lauseeseen. Niinpä tavoitejohtamiseen liittyvä tekeminen kuuluu toimenkuvaasi, eli tavoiteasetanta, seuranta, toimenpiteet, reagointi ja mahdolliset kehitystoimenpiteet yhdessä tiimin kanssa.

Työsuhde on vakituinen kokoaikatyö (37,5 h/vko) ja pääasiallinen työpiste sijaitsee Granon pääkonttorilla Helsingin Vallilassa.

VALINNASSA KIINNITÄMME HUOMIOTA

Perhemäinen osaajayhteisö on yksi tärkeimmistä periaatteistamme, joten ihmisläheinen ote esimiestyöhön on tehtävässä pärjäämisen perusoletus. Tehtävään valitulta toivomme myös kokemusta nykyaikaisesta, monikanavaisesta asiakaspalvelusta, myös digitaalisessa ympäristössä - mielellään myös myynnillisestä näkökulmasta. Johtamis- ja esimiestyöhön liittyvä kokemus katsotaan luonnollisesti eduksesi.

HAKUOHJEET

Kiinnostuitko? Haluamme kuulla sinusta! Lähetäthän hakemuksesi palkkatoiveineen oheisen linkin kautta 10.2.2021 mennessä.

Tarvittaessa tehtävästä antaa lisätietoja myynti- ja markkinointijohtajamme Mikko Mäkynen, mikko.makynen@grano.fi, tai linkedin.com/in/mikkomakynen/

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1419376
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: Mikko Mäkynen (mikko.makynen (a) grano.fi)
  • Sijainti: Helsinki, Uusimaa