(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelupäällikkö
SUOMEN MESSUT OSUUSKUNTA

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.11.2019

Tavoitteenamme on tarjota odotukset ylittävää asiakaspalvelua. Nyt haemme Palvelut-yksikköömme asiakaspalvelupäällikköä vastaamaan Messukeskuksen asiakaspalvelutiimin henkilöstöstä, toiminnasta ja tavoitteista, sekä asiakaspalvelun laadun kehittämisestä. Tiimissä hoidetaan yritys- ja kuluttaja-asiakkaita, sekä toimintaamme liittyviä taustatöitä. Palvelukanavamme ovat puhelin, sähköposti ja chat. Tapahtumien aikana tiimin työhön kuuluu myös face-to-face palvelua.

Toivomme sinulta

  • asiakaslähtöisyyttä ja kokemusta monikanavaisesta asiakaspalvelusta B2B/ B2C
  • myynnillisyyttä, tavoitteellisuutta ja vahvaa näkemystä laadun kehittämiseen
  • ymmärrystä CC-järjestelmistä ja asiakaspalvelun prosesseista in- ja outbound
  • kokemusta CRM-järjestelmien hyödyntämisestä (esim. Microsoft Dynamics)
  • erinomaisia esimiestaitoja
  • yhteistyötaitoja ja halua kehittyä
  • kokemusta vastaavista tehtävistä ja tehtävään soveltuvaa koulutusta

Jos olet huipputyyppi ja koet paloa esimiestyöhön, voit olla hakemamme osaaja. Suomen lisäksi tulet hyvin toimeen myös englannin kielellä. Arvostamme innostavaa ja iloista asennetta. Otat vastuun omasta työstäsi ja samalla myös vastuun asiakkaidemme onnistumisesta. Kykenet myös kestämään paineita välillä tiukoissakin aikatauluissa.

Tarjoamme vastuullisen tehtävän hyvässä seurassa ja alan johtavan toimijan henkilöstöedut.

Lähetä hakemuksesi tämän linkin kautta https://www.sympahr.net/public/pq.aspx?67d02e51 viimeistään 25.11.2019 mennessä. Ole ripeä, käynnistämme haastattelut jo hakuajan kuluessa.

Lisätietoja tehtävästä antaa palvelujohtaja Jouni Mulari to 14.11. klo 12.00-14.00. numerossa 050 5050 181.