(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelupäällikkö
Kiwa Inspecta / LIS Group Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.6.2019

Haluatko työskennellä kasvavassa ja kansainvälistyvässä yrityksessä, jossa pääset itsenäisesti rakentamaan ja kehittämään oman vastuualueesi toimintaa? Haemme asiakaspalveluhenkistä, tavoitteellista ja aikaansaavaa asiakaspalvelupäällikköä Imatran toimipisteeseemme.

Asiakaspalvelupäällikkönä toimit noin kymmenen henkilön asiakaspalvelu- ja koulutussuunnittelutiimin esimiehenä, vastaten tiimin töiden päivittäisistä johtamiskäytännöistä, tiimin toiminnan kehittämisestä sekä asiakassuhteiden hoitamisesta yhdessä tiimin kanssa. Tehtävässäsi huolehdit laadukkaan asiakaspalvelun toteutumisesta, osallistut olemassa olevien asiakkuuksien laajentamiseen ja syventämiseen, asiakaspalvelun toiminnan ja prosessien kehittämisestä sekä kannattavuudesta parantamisesta.

Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta ja työkokemusta. Olet innostava tiimin vetäjä, aidosti kiinnostunut ihmisistä, esimiestyöstä sekä laadukkaasta asiakaspalvelusta. Työtapasi on oma-aloitteinen, suunnitelmallinen ja tavoitteellinen, ja sinulla on vahva halu tuloksen tekemiseen. Sinulla on halu ja taito kehittyä ja kehittää.

Tarjoamme sinulle osaavan, motivoituneen ja hyvätuulisen työyhteisön sekä loistavan mahdollisuuden toimia Suomen johtavassa turvallisuuskoulutuksen ja -kehityksen edelläkävijäyrityksessä vastuullisessa ja palkitsevassa roolissa.

Tule mukaan luomaan turvallisempaa, luotettavampaa ja kestävämpää yhteiskuntaa. Täytä hakemuksesi palkkatoiveineen osoitteessa www.kiwa.com/fi/rekry viimeistään 8.7.2019 mennessä