(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelupäällikkö Turun toimistoon
Finnish Design Shop Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.1.2019

Haluatko hypätä mukaan voimakkaasti kasvavaan designalan verkkokauppaan ja olla mukana rakentamassa kansainvälistä menestystarinaa? Nykyinen asiakaspalvelupäällikkömme siirtyy yrityksen sisällä uuteen tehtävään ja haemme hänelle seuraajaa.

Asiakaspalvelupäällikkönä työsi ytimen muodostaa sähköpostilla, puhelimella ja chatilla toimivan asiakaspalvelutiimin johtaminen ja kehittäminen. Sinulla on vähintään kolme vuotta kokemusta verkkokaupan tai vastaavan myynnillisen asiakaspalvelutiimin vetämisestä ja vahvoja näyttöjä työsi tuloksellisuudesta. Olet kiinnostunut designista ja sinulla on vahva intohimo alalle. Motivoidut esimiestyöstä, tavoitteista ja itsesi ja tiimisi kehittämisestä. Jatkuvasti kasvava tiimisi koostuu tällä hetkellä yhdeksästä ammattitaitoisesta designmyyjästä, jotka pitävät asiakaspalveluamme auki jokaisena viikonpäivänä.  

Asiakaspalvelupäällikkönä

  • vastaat asiakaspalvelutiimin myynti-, kannattavuus- ja asiakastyytyväisyystavoitteiden saavuttamisesta ja tiimin päivittäisestä resursoinnista 
  • varmistat, että tiimisi pystyy palvelemaan laadukkaasti niin suomalaiset kuin kansainväliset asiakkaamme
  • kehität asiakaspalvelutiimin toimintaa.

Odotamme

  • kokemusta asiakaspalvelun esimiestehtävistä
  • merkittäviä näyttöjä tuloksellisesta asiakaspalvelun ja myynnin kehittämisestä
  • korkeakoulutasoista koulutusta
  • erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa, muut kielet katsomme eduksi
  • erinomaisia tietotekniikkataitoja
  • hyvää designalan tuntemusta tai vahvaa intohimoa alalle
  • kasvuyritykseen sopivaa tekijätyyppiä, joka ei tyydy ylläpitämään vanhaa, vaan kehittää jatkuvasti parempia tapoja toimia.

Katsomme eduksi verkkokauppakokemuksen, ymmärryksen logistiikkaketjujen toiminnasta ja SalesForce ja Visma Business -ympäristöjen hallinnan.

Tarjoamme

• esimiesposition kansainvälisessä ja menestyvässä kasvuyrityksessä

• innostavan, yli 60 henkilön myynnin, markkinoinnin ja logistiikan ammattilaisista koostuvan työyhteisön

• mahdollisuuden kehittää jo nyt tavarantoimittajien ja asiakkaiden arvostaman verkkokaupan asiakaspalvelua

• mahdollisuuden työskennellä inspiroivalla designalalla Pohjoismaiden arvostetuimpien designbrändien kanssa.

Lisätietoja tehtävästä antaa perjantaina 11.1. klo 9.00–12.00 Finnish Design Shopin operatiivinen johtaja Reetta Noukka p. 040 828 8004.

Lähetä hakemuksesi viimeistään sunnuntaina 3.2.2019. Liitä mukaan cv ja palkkatoivomuksesi.