Asiakaspalvelupäällikkö / Head of Customer Service
Nordnet

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.5.2019

Yli 20 vuotta sitten Nordnet mullisti sijoittamisen maailman ensimmäisenä nettipankkina Euroopassa. Nyt aiomme tehdä sen taas. Luomme maailman parhaan asiakaskokemuksen toimialallamme ja rakennamme seuraavan sukupolven pankin. Tule rakentamaan uutta Nordnetiä kanssamme!

ASIAKASPALVELUPÄÄLLIKKÖ / HEAD OF CUSTOMER SERVICE

Haemme Nordnetin Suomen toimipisteeseen Helsinkiin henkilöä, joka haluaa yhdistää sijoitusalan osaamisensa, asiakaspalvelutyön ja esimiehenä olemisen. Asiakkaamme ovat osakemarkkinoilla aktiivisesti kauppaa käyviä sijoittajia sekä rahastoista kiinnostuneita pitkäaikaissäästäjiä ja kaikkea siitä väliltä. Olemme Suomen suurin yksityissijoittajien käyttämä osakevälittäjä ja asiakaskasvumme on vahvaa. Haluamme säilyttää korkean asiakastyytyväisyyden ja nopeat vastausajat. Tämä vaatii asiakaspalvelupäälliköltä kykyä ohjata asiakaspalvelutiimiä läpi vilkkaiden pörssipäivien ja halua uudistaa toimintaa.

Tule johtamaan sijoitusasiantuntijoiden tiimiä

Työ on monipuolista, vaihtelevaa, nopeatempoista sekä haastavaa ja tarjoaa hyvän näköalapaikan arvopaperimarkkinoista kiinnostuneelle henkilölle. Tiimissä on sekä kokeneita pörssimeklareita että osa-aikaisia opiskelijoita auttamassa asiakkaitamme vaurastumaan. Tarjoamme palvelua monissa eri kanavissa pääasiassa yksityissijoittajille. Vastuullasi on toiminnan kehittäminen yhdessä Nordnet Suomen johtoryhmän ja pohjoismaisten kollegojen kanssa.

Etsimme innokasta ja energistä henkilöä, jolla on

  • kokemusta vastaavista esimiestehtävistä
  • näyttöjä asiakaskokemuksen parantamisesta ja toiminnan tehostamisesta
  • monipuolinen arvopaperimarkkinatuntemus
  • kiinnostusta toimia sijoitusalalla vaativissa asiantuntijatehtävissä
  • uskallusta tarttua toimeen erilaisissa asiakaskohtaamisissa
  • kykyä innostaa ja motivoida omaa tiimiä sekä muuta työyhteisöä.

Lisäksi edellytämme

  • aktiivisuutta ja kykyä omaksua uusia asiakokonaisuuksia nopeasti
  • hyvää suomen ja englannin kielen taitoa. Ruotsin kielen osaaminen on etu.
  • mahdollisuutta työskennellä arkisin klo 9–19 välillä.

Tarjoamme

  • näköalapaikan Suomen laadukkaimman arvopaperivälittäjän ja sijoituskentän ykkösbrändin palveluksessa
  • paikan Nordnetin Suomen johtoryhmässä
  • modernit toimitilat Helsingin keskustassa
  • monipuoliset ja vaihtelevat työtehtävät
  • mahdollisuuden vaikuttaa ja ottaa vastuuta
  • mahdollisuuden syventää osaamista laaja-alaisesti
  • mukavan työyhteisön, joka sparraa ja tukee kehitystä ja jossa viihdytään pitkään.

Työsuhde on vakituinen ja alkaa mahdollisimman pian. Tule työskentelemään tutkitusti Suomen tyytyväisimpien sijoittajien kanssa!

Hakuaika tehtävään päättyy 26.5.2019, mutta haastattelemme sopivia hakijoita jo hakuaikana, joten jätäthän hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen osoitteessa https://nordnetab.com/nordnetjobs/asiakaspalvelupaallikko-head-of-customer-service/ mahdollisimman pian.

Lisätietoa tehtävästä antaa Nordnet Suomen maajohtaja Suvi Tuppurainen p. 050 380 3877 (ti 14.5. klo 14–15, to 16.5. klo 11–12 ja ma 20.5. klo 14–15).

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1268178
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki
  • Lisätietoja antaa: Nordnet Suomen maajohtaja Suvi Tuppurainen p. 050 380 3877 (ti 14.5. klo 14–15, to 16.5. klo 11–12 ja ma 20.5. klo 14–15).