(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelupäällikkö (Customer Service Manager)
ANDRITZ Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.2.2019

ANDRITZ Pulp & Paper Services laajentaa tuote- ja palveluvalikoimaansa Suomessa ja ulkomailla. Haemme palveluhenkistä teknistä asiakaspalvelupäällikköä (Customer Service Manager) hoitamaan paperi- ja kartonkitehtaiden service-tuotteiden myyntiä sekä kehittämään uusia asiakaslähtöisiä tuotteita ja palveluja pääasiassa asiakkaillemme Suomessa.

Olet oikea henkilö meille, jos

  • olet paperi- ja kartonkiprosessin ja -tuotteet tunteva insinööri tai diplomi-insinööri
  • olet luonteeltasi markkinointi- ja myyntihenkinen ja sinulla on hyvät neuvottelutaidot
  • pystyt solmimaan ja kehittämään uusia asiakaskontakteja ja luomaan verkostoja
  • olet oma-aloitteinen, jämäkkä sekä yhteistyö- ja kehityskykyinen
  • pystyt ilmaisemaan itseäsi hyvin kirjallisesti ja suullisesti suomeksi ja englanniksi
  • olet valmis matkustamaan työssäsi pääasiassa Suomessa.

    Tarjoamme sinulle
    itsenäisen ja vastuullisen työn maailmanlaajuisesti toimivassa organisaatiossa, mahdollisuuden kehittää osaamistasi sekä ammattitaitoisen tiimimme tuen.

    Tehtävän ensisijainen toimipaikka
    on yhtiömme Kotkan toimisto tai sopimuksen mukaan jokin muu ANDRITZin toimipaikoista Suomessa.

    Lisätietoja tehtävästä
    antaa maajohtaja Heikki Tanskanen, puh. 040 860 6250.

    Kiinnostuitko? Hae tehtävään
    osoitteessa andritz.com/careers viimeistään 17.3.2019 mennessä.