Onko laadukas asiakaspalvelun tuottaminen intohimosi? Oletko sinä se, jolta kysytään neuvoja tietoteknisiin ongelmiin? Tahdotko päästä työskentelemään arvostettuun kansainväliseen maksukortti- ja maksuliikennealan yritykseen Helsingin Teollisuuskadulle?
Asiakkaallamme Nets Finland Oy:llä on kaksi tyhjää työpistettä odottamassa uusia asiakaspalvelun timantteja Helsingin Vallilassa. Etsimme nyt vakituisiin työsuhteisiin kahta energistä asiakaspalveluhenkilöä, joilla on sisäistä paloa asiakaspalveluun sekä teknistä osaamista tai harrastuneisuutta.
Asiakasneuvojaa etsitään 15 hengen Contact Centre -tiimiin, jossa pääsääntöisesti autetaan suomalaisia kauppiasasiakkaita maksupäätteiden tilitykseen, laskuihin ja raportteihin liittyvissä kysymyksissä. Työskentelykanavina ovat puhelin, sähköposti ja tulevaisuudessa myös chat sekä sosiaalinen media. Myöhemmässä vaiheessa työnkuvaan tulevat myös teknisen tuen puhelut. Työvuorot sijoittuvat pääsääntöisesti arkisin 8-18 välille, satunnaisia viikonloppuvuoroja tulee myös jokaiselle sovitusti. Työt alkavat sopimuksen mukaan, mutta viimeistään huhtikuun alussa.
Miksi Netsille?
Nets tarjoaa sinulle mahdollisuuden kasvaa alan ammattilaiseksi. Koulutus tehtävään on kattava ja antaa sinulle hyvät lähtökohdat tuottaa asiakkaillesi asiantuntevaa palvelua. Lisäksi Nets tarjoaa lounas- ja kulttuurietuja sekä hyvän työilmapiirin, jossa arvostetaan ja luotetaan työntekijöihin!
Sinulleko?
Etsimme tavoitteellisia henkilöitä, joilla on palava halu tuottaa ensiluokkaista asiakaspalvelua, tottumusta ja osaamista kirjalliseen sekä suulliseen kommunikointiin, halua oppia uutta ja työskennellä menestyksekkäästi osana asiakaspalvelutiimiä. Arvostamme aiempaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä ja/tai Contact Centre -ympäristöstä. Suomen kieli on tehtävän kannalta ehdoton, muusta kielitaidosta, kuten englannista ja ruotsista, on ehdottomasti etua. Emme tartu tiukasti koulutustaustaasi, vaan tärkeää on löytää sopiva ja osaava tyyppi tiimiimme!
Tunnistatko ylläolevasta itsesi? Mikäli kyllä, tahdomme tutustua sinuun! Laita meille siis rohkeasti hakemusta viimeistään 24.2.2019, niin pääsemme ottamaan ensimmäiset askeleet kanssasi. Otamme vastaan hakemukset Baronan rekrytointijärjestelmämme kautta. Jos jokin jäi mietityttämään, niin soita rekrytoinnista vastaavalle Piia Laitilalle. Piian tavoitat parhaiten arkisin 9-11 välillä numerosta 050 506 5144.
https://www.nets.eu/
Rekrytointia hoitaa
Barona Asiakaspalveluratkaisut tarjoaa sinulle työmahdollisuuksia sekä Suomessa että kansainvälisesti. Asiakkaillemme etsittävien asiakaspalvelijoiden lisäksi palvelukeskuksemme työllistävät 500 asiakaspalvelun ammattilaista Fuengirolassa, Katowicessä, Kuusamossa, Joensuussa ja Oulussa. Uskomme moderniin asiakaspalveluun, jossa asiakaspalvelijalla on tärkeä rooli positiivisten muistijälkien ja hyvän asiakaskokemuksen luojana. Baronalaiset tunnetaan ratkaisukeskeisestä ja hätkähtämättömästä asenteesta sekä hyvästä yhteishengestä – tervetuloa joukkoomme!
Barona auttaa sinua rakentamaan työelämästä itsesi näköistä. Tuemme sinua kaikissa urasi eri käänteissä, Suomessa ja kansainvälisesti.
Oikotien yrityssivu näyttää sinulle perustiedot työnantajasta, viimeisimmät uutiset yrityksistä ja Oikotiellä parhaillaan auki olevat yrityksen muut työpaikat.