(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelun työntekijä
Opteam

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.4.2018

Etsimme asiakkaallemme Stena Recycling Oy:lle asiakaspalvelijaa toukokuusta syyskuuhun.

Tehtäväsi on vastata päivittäisistä asiakaskontakteista puhelimitse ja sähköpostitse, tilausten käsittelystä sekä laskutusprosessiin liittyvistä eri osa-alueista yhdessä muun asiakaspalvelutiimin kanssa.

Teet tiivistä yhteistyötä logistiikan, palveluyksiköiden ja myynnin kanssa.

Tehtävässä menestymistä edesauttaa kokemus vastaavanlaisista tehtävistä teollisuudessa, hyvä tilaus-toimitusprosessin hallinta sekä vahva asiakaslähtöisyys. Sinulla on kokemusta puhelimitse tapahtuvasta asiakaspalvelusta sekä soveltuva kaupallinen tai tekninen koulutus. Olet järjestelmällinen ja tarkka, työskentelet suunnitelmallisesti ja oma-aloitteisesti. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot ja positiivinen can do –asenne ja pystyt toimimaan myös ajoittaisen paineen alla.

Käsittelemme hakemuksia ja haastattelemme jo hakuaikana.

Kiinnostuitko? Täytä hakemus sivuillamme ansioluettelon kera.