Asiakaspalvelun tiimipäällikkö
Verkkokauppa.com Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.9.2020

Haemme tiimipäällikköä Verkkokauppa.comin Contact Centeriin vastaamaan Tier2 asiakaspalvelun tukitiimistä.

Verkkokauppa.comilla sinua odottaa tiimi, joka koostuu asiakaspalvelun asiantuntijoista, teknisistä asiantuntijoista ja luotonmyöntäjistä. Toimit tiimin lähiesimiehenä vastaten tiimin operatiivisestä kyvykkyydestä, päivittäisestä johtamisesta sekä valmentamisesta huippusuorituksiin. Tehtävässä pääset myös vaikuttamaan osaston toiminnan ja prosessien kehittämiseen, suunnitteluun ja eteenpäinviemiseen yhdessä esimieskollegoiden kanssa.

Menestyäksesi tiimin esimiehenä sinulla on valmentava johtamistyyli, innostunut ja positiivinen asenne sekä erinomaiset viestintä- ja kommunikointitaidot ja johdat tiimiäsi omalla esimerkilläsi. Kannustat ja haastat tiimiläisiäsi oppimaan uutta ja onnistumaan asiakaspalvelussa päivästä toiseen. Olet arjessa määrätietoinen ja ohjaat tiimiäsi saavuttamaan asetetut tavoitteet. Nautit itsekin parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen tuottamisesta Verkkokauppa.comin asiakkaille ja osaat hoitaa haastavatkin asiakastilanteet kunnialla maaliin. On tärkeää, että ymmärrät kokonaisvaltaisesti laadukkaan asiakaskokemuksen arvon ja osaat nähdä asiat myös asiakkaan näkökulmasta. Verkkokauppa.comin asiakastyytyväisyys on kansainvälisellä tasolla vertailtuna erittäin korkea. Tyytyväinen asiakas on päämäärämme arjessa!

Toivomme, että sinulla on:

  • Aiempaa kokemusta contact center- ja esimiestyöskentelystä
  • Kokemusta haastavien asiakastilanteiden hoidosta
  • Nopea oppimiskyky sekä vahva halu kehittää toimintaa ja kehittyä itse esimiestyössä
  • Muutosmyönteinen ja aktiivinen työskentelyote
  • Hyvät organisointitaidot ja paineensietokyky muuttuvissa tilanteissa
  • Ymmärrystä ja kokemusta asiakaspalvelun digitalisaatiosta
  • Vahvat taidot erilaisten järjestelmien sekä sovellusten parissa
  • Puhut ja kirjoitat sujuvasti suomea ja englantia

Katsomme eduksi:

  • Office-työkalujen tasokkaan hallinnan
  • Contact centerin järjestelmien tuntemuksen (Zendesk ja Cuuma Communications)
  • Muun kielitaidon
  • Hyvän Verkkokauppa.comin tuotevalikoiman tuntemisen

Tarjoamme sinulle:

  • Mahdollisuuden kehittyä esimiehenä sekä vaikuttaa työlläsi koko Contact Centerin toiminnan kehittämiseen
  • Vastuullisen ja monipuolisen tehtävän Verkkokauppa.comin asiakaspalvelussa, tehokkaassa ja mukavassa tiimissä
  • Laadukkaat työvälineet ja hyvät työsuhde-edut
  • Loistavan ja osaavan tiimin tuen sekä mahdollisuuden työskennellä kasvavassa ja energisessä yrityksessä

 

Verkkokauppa.comin Contact Centerin toimipiste sijaitsee Helsingissä Salmisaaressa hyvien kulkuyhteyksien varrella.

 

Kiinnostuitko?

Mikäli kiinnostuksesi heräsi, jätäthän hakemuksesi pikaisesti, mutta kuitenkin viimeistään 20.9.2020 mennessä. Lähetä vapaamuotoinen hakemus, CV ja palkkatoivomus sähköpostitse noora.muhonen@verkkokauppa.com.

Käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla ja palkkaamme sopivan henkilön heti hänet löydettyämme.

 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1384022
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu/palvelu
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Sijainti: Helsinki
  • Lisätietoja antaa: Noora Muhonen: noora.muhonen@verkkokauppa.com