(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelun supestara
Elisa Oyj / AKO - Helsinki

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.9.2019

Onko laadukas asiakaspalvelun tuottaminen intohimosi? Oletko sinä se, jolta kysytään neuvoja teknisiin haasteisiin? Mikäli vastasit kyllä, jatka lukemista!

Elisan tiimi kasvaa jälleen! Elisalla on tyhjiä työpisteitä odottamassa uusia asiakaspalvelun timantteja Helsingin Pasilaan! Etsimme nyt alustavasti vuoden määräaikaisiin työsuhteisiin energisiä asiakaspalveluhenkilöitä, joilla on sisäistä paloa asiakaspalveluun sekä teknistä osaamista tai harrastuneisuutta.

Tehtävässä työskennellään arkisin klo 7.45-18.15 ja lauantaisin 10-16.30 välillä. Viikottainen työtuntimäärä vaihtelee 20-37,5h välillä. Voit työskennellä koko- tai osa-aikaisena, riippuen sinun elämäntilanteestasi. Työsuhde solmitaan Baronan kanssa.

Meillä on tunnetut ja laadukkaat Elisan tuotteet sekä palvelut, joihin saat kattavan perehdytyksen ja jatkuvan koulutuksen. Vaikka työ on itsenäistä ja tavoitteellista, niin saat aina ryhmän ja esimiesten tuen, jossa työnteko on rentoa ja kivaa.

Vilkaisehan video tästä ja tutustu tehtävään sekä mahdollisiin tuleviin työkavereihisi jo nyt!

Tehtävistäsi tärkein

on tuottaa erinomaista asiakaspalvelua ja auttaa monikanavaisesti Elisan kuluttaja-asiakkaita erilaisissa arjen tilanteissa. Jotta voimme tuottaa erinomaisen asiakaskokemuksen, kartoitamme asiakkaan kokonaistilanteen ja tarjoamme tilanteeseen soveltuvat ratkaisut, tuotteet sekä palvelut. Tahto aidosti ymmärtää asiakasta on tärkeä ominaisuus asiakaspalvelijan roolissa.

Tarjoamme kattavan perehdytyksen ja pääset kasvamaan työssäsi. Perehdytyksen jälkeen vastaat työssäsi asiakkaiden erilaisiin kysymyksiin ja yhdistät asiakkaan tarvittaessa oikealle taholle. Myöhemmässä vaiheessa tarkoituksenamme on kouluttaa sinut auttamaan asiakkaitamme myös matkapuhelin- ja laajakaistaliittymien vikatilanteissa sekä muissa teknisissä haasteissa.

Toivomme löytävämme

tiimiimme henkilön, joka on energinen, asiakaslähtöinen ja ratkaisuhakuinen. Etusi on mikäli sinulla on hiukan teknistä osaamista tai harrastuneisuutta, mutta tämä ei ole välttämättömyys, koska tuemme sinua ja tavoitteenamme on kasvattaa sinusta huipputekijä!

Ymmärrät, miten asiakkaille pystytään tuottamaan sellaisia asiakaskokemuksia, joista syntyy pitkät asiakassuhteet. Itsenäisesti tehtäväkentästä huolimatta, uskomme, että parhaaseen tulokseen päästään, kun tiimi puhaltaa yhteen hiileen.

Olemme kaikki erilaisia: erilainen huumorintaju ja eri taustat – mutta meitä yhdistää ilo auttaa muita ihmisiä, oppia uutta ja jatkuvasti pyrkiä tekemään asiat fiksummin. Työssäsi pääset myös hyödyntämään omia vahvuuksiasi, olipa se sitten myyntihenkisyyttä tai teknisen osaamisen taitoja – me autamme sinua onnistumaan työssäsi.

Missä ja milloin?

Työpisteesi tulee olemaan Pasilassa. Työ alkaa lokakuun aikana sopimuksen mukaan noin 2 viikon mittaisella perehdytyksellä. Maksamme ICT-alan mukaista palkkaa, johon voit myös itse vaikuttaa omalla työlläsi. Hakijoille tehdään luottotietojen tarkistus sekä huumetestaus.

Nyt et enää malta olla laittamatta hakemusta, joten vakuuta meidät lähettämällä hakemuksesi oheisen linkin kautta. Haethan tehtävään heti, sillä haastattelemme ehdokkaita jo hakuajalla! Mikäli haluat lisätietoja tehtävästä, voit olla yhteydessä Piia Laitilaan 0505065144 tai piia.laitila@barona.fi). Parhaiten tavoitat arkisin ti-to klo 10-14 välillä.