(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelun kehittäjä
Seure Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 23.1.2020

Oletko asiakaspalvelun ammattilainen, jolla on vahva näkemys tulevaisuuden asiakaspalvelusta? Suhtaudutko intohimoisesti asiakaspalvelun laaja-alaiseen kehittämiseen, ja löytyykö sinulta jo näyttöä liiketoimintaa vahvistaneista kehitysprojekteista? Tule meille Seureen kehittämään seurelaista asiakaspalvelua!

Seure on kovassa kasvussa oleva henkilöstöpalveluyhtiö, jonka liikevaihto vuonna 2019 oli yli 127 miljoonaa euroa. Henkilöstövuokraus on yksi keskeisimmistä palveluistamme. Meitä seurelaisia työskentelee päivittäin yli 2 000 asiakkaidemme kohteissa. Tämä tarkoittaa satoja palvelukohtaamisia työntekijöidemme, asiakkaidemme ja yhteistyökumppaneidemme kanssa. Kohtaamme heitä monikanavaisesti esimerkiksi puhelimen ja sähköpostin välityksellä, mutta myös kasvotusten toimistollamme, erilaisissa tapahtumissa tai asiakkaidemme tiloissa. Etsimmekin nyt joukkoomme kehittäjää johdattamaan asiakaspalvelukyvykkyytemme täysin uudelle tasolle.

Asiakaspalvelun kehittäjänä omistat Seuren asiakaspalvelun kokonaiskyvykkyyden. Vastuullasi on asiakaspalveluun liittyvien palveluprosessien, teknologisten ratkaisujen ja työvälineiden sekä seurelaisen asiakaspalveluosaamisen kehittämisen. Sen lisäksi vastaat palvelukohtaamisten sisällöistä sekä eri palveluvälineiden ja -kanavien kehittämisestä. Roolissa asetat prosesseille tavoitteita sekä seuraat aktiivisesti mittareita. Menestyminen tehtävässä edellyttää myös tiivistä yhteistyötä muiden seurelaisten ja asiakkaidemme kanssa voidaksemme tuottaa asiakaspalvelullamme ensiluokkaista asiakas- ja työntekijäkokemusta. Tehtävässä raportoit asiakaskokemuksesta vastaavalle johtajalle.

Odotamme sinulta:

  • Vahvaa näkemystä laadukkaan asiakaspalvelun merkityksestä yrityksen liiketoimintaan
  • Aikaisempaa työkokemusta asiakaspalvelusta ja näyttöä asiakaspalvelun kehittämisestä
  • Ymmärrys prosesseista ja niiden kehittämisestä
  • Ymmärrys tai vähintään vahva kiinnostus teknologian kehityksestä ja digitalisaation tuomista mahdollisuuksista asiakaspalvelussa
  • Kykyä hahmottaa laajojakin kokonaisuuksia ja yksittäisten asioiden suhteita kokonaisuuteen
  • Kokemusta projektien johtamisesta
  • Kyky tunnistaa asiakkaidemme ja työntekijöidemme tarpeita, sekä kehittää palveluamme yhä paremmin heidän tarpeitansa vastaavaksi
  • Hyviä vuorovaikutustaitoja
  • Avoin mieli valmentavaa johtamista kohtaan ja itsenäistä työskentelytapaa
  • Vähintään AMK-tasoista tutkintoa

Arvostamme:

  • Kokemusta henkilöstöpalvelualan kehittämisestä tai johtamisesta
  • Pitkäjänteisyyttä ja kykyä nähdä kokonaisuudet niin asiakkaan kuin liiketoiminnan kannalta 
  • Ymmärrystä ketterän kehittämisen viitekehyksestä

Meillä Seuressa saat aidosti olla osana jotain arvokasta. Teemme työtä ja ratkaisuja, joilla tuetaan asiakkaidemme työvoiman saatavuutta. Työvoimaa, joka takaa ammattitaitoista ja parasta palvelua niin lapsille päiväkodeissa ja kouluissa, kuin kotihoidon ja erikoissairaanhoidoin asiakkaillekin. Seuressa tarjoamme sinulle mahdollisuuden päästä vaikuttamaan henkilöstöalan kehittyvään maailmaan. Työsi tueksi saat koko työyhteisön sekä yrityskulttuurin, joka kannustaa innovatiivisuuteen, itseohjautuvuuteen sekä ketterään kehitykseen.

Joko kiinnostuit? Vai jäikö joku vielä askarruttamaan mieltäsi? Lisätietoja tehtävästä antaa asiakaskokemuksesta vastaava johtaja Ville Mikkonen p. 040 048 2922 keskiviikkona 29.1. klo 15–16 ja perjantaina 31.1. klo 12–13. Lisätietoja voi kysyä myös sähköpostitse ville.mikkonen@seure.fi.

Haku päättyy sunnuntaina 2.2.2020, mutta teemme haastatteluja jo hakuajan sisällä. Lähetäthän hakemuksesi siis mahdollisimman pian! Liitä hakemuksesi liitteeksi CV:si sekä vapaamuotoinen hakemus. Ilmoitathan meille myös palkkatoiveesi.