(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelun ja myynnin moniosaaja Kokkolan Energialle
Kokkolan Energia Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.11.2019

Sinun apuasi ja osaamistasi tarvitaan! Asiakaspalvelu tarvitsee palveluhenkistä ja ammattitaitoista tekijää joukkoonsa määräajaksi, vuoden 2020 loppuun kestävään työsuhteeseen.

Tehtäväsi on palvella Kokkolan Energian asiakkaita pääosin puhelimitse, sähköpostilla ja chat:in kautta. Asiakkailla on myös mahdollisuus asioida kasvotusten Kokkolan Energian konttorilla. Myynnilliset taidot ovat meillä kasvavassa roolissa ja haluamme, että osaat ratkaisukeskeisenä henkilönä kartoittaa asiakkaan tarpeet kokonaisuutena. Osaat tarjota asiakkaille juuri hänelle sopivat palvelut ja tuotteet hänen omalla äidinkielellään.

Odotamme erinomaisia suullisia ja kirjallisen vastaamisen vuorovaikutustaitoja. Osaat palvella sujuvasti suomenkielellä. Englannin ja ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi. Olet luonteeltasi ulospäinsuuntautunut sekä kiinnostunut oppimaan uusia asioita ja järjestelmiä. Tartut rohkeasti erilaisiin asiakastilanteisiin ja olet hyvä ratkomaan haastaviakin tilanteita.

Taustaltasi voit olla esimerkiksi tradenomi tai olet aikaisemmin toiminut asiakaspalvelutehtävissä

Palveluneuvojan tehtävässä työt ajoittuvat arkipäiviin kello 7-17 väliselle ajalle.

Paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä, joten ole nopea.

Lisätietoja tehtävästä antaa Tapani Pura numerosta 050 506 5280 tai sähköpostilla osoitteesta tapani.pura@barona.fi