(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelun coach
Oral Hammaslääkärit Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.5.2018

 

 

Etsimme Contact Center asiakaspalvelukeskukseemme Espoon Otaniemeen määräaikaiseen työsuhteeseen

asiakaspalvelun coachia

tukemaan asiakaspalvelukeskuksemme palveluneuvojien työtä. Tehtävä on uusi ja aluksi määräaikainen vuoden vaihteeseen saakka. Sopimuksen mahdollista jatkoa arvioidaan erikseen.

Etsimme asiakaspalvelun ja myynnin ammattilaista. Työ sisältää palveluneuvojiemme coachausta, kouluttamista sekä palveluneuvojan työhön osallistumista. Lisäksi tehtävä pitää sisällään työprosessien kehittämistä ja niiden käyttöönotosta huolehtimista.

Tehtävässä menestyminen edellyttää päämäärätietoista työotetta, vahvaa asiakaspalveluhenkisyyttä sekä kykyä hyödyntää tietojärjestelmiä osana palveluprosessia.

Toivomme, että sinulla on vähintään 1 – 3 vuoden työkokemus vaativista Contact Center asiakaspalvelun kehittämistehtävistä erityisesti palveluliiketoiminnassa. Sovellut hyvin tehtävään, mikäli sinulla on aktiivinen, itsenäinen ja roolia ottava työskentelyote, erinomaiset vuorovaikutustaidot sekä aito kiinnostus laadukkaan asiakaskokemuksen rakentamiseen. Kannustavan ilmapiirin rakentaminen on ehdottoman tärkeä osa työtäsi. Tehtävä edellyttää sujuvaa suomen- ja englanninkielen sekä suullista että kirjallista taitoa. Soveltuva koulutus voi olla esimerkiksi tradenomin tutkinto.

Asiakaspalvelun coach raportoi tehtävässään Contact Centerin yksikönpäällikölle.   

Tarjoamme monipuolisen ja mielenkiintoisen tehtäväkentän kasvavassa suun- ja hammasterveydenhuollon palveluja tuottavassa yrityksessä. Tukenasi toimii mukava työyhteisö, jossa arvostetaan työntekijöiden hyvinvointia. Henkilöstöetuihimme kuuluu myös kattavat työterveys- ja työpaikkahammashoidon palvelut.

Työt alkavat sopimuksen mukaan mahdollisimman pian. Lisätietoja tehtävästä antaa yksikönpäällikkö Sanna Aalto maanantaina 4.6. kello 14 – 16 puh. 040 3551 225.  

Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen 20.6.2018 mennessä.

Tule mukaan meidän tiimiin kehittämään laadukasta asiakaspalvelua ja palveluneuvojien työssä onnistumisen kokemuksia!