(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelun asiantuntija
Telia Inmics-Nebula

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.4.2019

Tule työskentelemään Suomen johtavien ict-osaajien joukkoon! Haemme nyt asiakaspalvelun asiantuntijaa Customer Care Centeriin Jyväskylään. 

ASIAKASPALVELUN ASIANTUNTIJA

Vastuualueenasi on kaikessa lyhykäisyydessään asiakaspalvelu nimetyille sopimuskumppaneille. Päivittäisiin tehtäviisi lukeutuu muun muassa tilausten käsittelyä, toimitusten hallintaa sekä myynnin avustamista esimerkiksi erilaisissa kirjaustehtävissä. Teet tiivistä yhteistyötä päämiehiemme ja maahantuojien sekä omien myyntitiimiemme kanssa. 

TOIVOMME

Menestyt tehtävässä, jos sinulta löytyy aiempaa kokemusta asiakaspalvelusta ja hyviä vuorovaikutustaitoja. Koulutustaustasi voisi olla esimerkiksi tradenomi tai datanomi. Olet ehkä joskus hallinnoinut erilaisia ostoportaaleja ja sinulla voi olla myös webkauppaan liittyvää osaamista. Ennen kaikkea sinulla on monipuolisia it-taitoja, kiinnostusta ict-alaa kohtaan ja halua oppia uutta. 

Työskentelet mielelläsi tiimissä, vaikka osa kollegoista istuisikin eri paikkakunnalla. Olet oma-aloitteinen ja järjestelmällinen, joustat tarvittaessa etkä suhtaudu asioihin turhan ryppyotsaisesti. Juttelet ja kirjoittelet sujuvaa suomea ja englantia.

TARJOAMME

Tarjoamme sinulle rennon kotoisan työympäristön, jossa pääset työskentelemään mukavassa porukassa yhdessä huippuasiantuntijoiden kanssa. Saat monipuolisia ja haastavia työtehtäviä asiakaspalvelun parissa sekä loistavan mahdollisuuden oppia uutta, kehittyä ja edetä urallasi. Tehtäviesi suorittamista varten saat hyvän perehdytyksen ja ajanmukaiset työvälineet. Näiden lisäksi saat tietenkin myös kattavat työsuhde-edut, kuten laajemman työterveyshuollon, tapaturmavakuutuksen ympäri vuorokauden ja liikunta- ja kulttuuriedut.

KIINNOSTUITKO?

Lisätietoa tehtävästä antaa Katri Autere, katri.autere@inmicsnebula.fi. 

Lähetä hakemuksesi ja CV palkkatoiveineen 23.4.2019 mennessä!