(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelun asiantuntija, Contact center, Helsinki
Verkkokauppa.com Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 25.2.2020

Tahdotko varmistaa asiakastyytyväisyyden- silloinkin, kun kaikki ei sujunut kuten suunniteltiin? Tiedätkö mikä ero on virhevastuulla ja takuulla?

Etsimme asiantuntijaa Verkkokauppa.comin asiakaspalvelun tukitiimiin määräaikaiseen työsuhteeseen (8.3.2021 asti) ratkomaan haastavia asiakaskontakteja ja reklamaatioita. Tehtävässä pääset omalla osaamisellasi varmistamaan asiakkaidemme asiakastyytyväisyyden poikkeustilanteissa. Osana Verkkokauppa.comin asiakaspalvelun tukitiimiä pääset myös työskentelemään monipuolisesti muiden asiantuntijuutta vaativien tehtävien parissa esim. viranomaistiedustelujen.

Tehtävässä keskeistä on vuorovaikutus asiakkaan kanssa, joten kyky kuunnella ja ymmärtää asiakkaan tarpeita ja huolia ovat tärkeimpiä työkalujasi. Olet ennen kaikkea empaattinen ja lämminhenkinen asiakaspalvelun kokenut ammattilainen, jolta löytyy sitkeyttä ja periksi antamattomuutta kaikkein haastavimmissa selvittelytilanteissa. Kykenet toimimaan sekä paineen, että kiireen alla ja omaksut uutta tietoa tehokkaasti päivästä toiseen. Nopea oppimiskyky ja halu kehittyä auttavat sinua menestymään tehtävässä. Hymysi tai positiivisuutesi ei hyydy vaativissakaan asiakaspalvelutilanteissa ja löydät ratkaisut asiakkaan kysymyksiin ja huoliin.  

 Toivomme, että sinulla on

  • Aiempaa asiakaspalvelukokemusta, vähintään 2-3 vuotta
  • Kuluttasuojalain tuntemusta
  • Kokemusta haastavista asiakaskontakteista: vahingonkorvaukset, hyvitykset ja reklamaatiot
  • Erinomaiset vuorovaikutustaidot
  • Hyvä suullinen ja kirjallinen viestintätaito niin suomeksi kuin englanniksi
  • Innostunut ja ratkaisukeskeinen työskentelyote
  • Nopea uusien järjestelmien oppimiskyky
  • Teknistä osaamista
  • Verkkokauppa.comin tuotteiden tuntemusta
  • Zendesk-osaamisesi katsotaan eduksi 

Tarjoamme sinulle

  • Vastuullisen ja monipuolisen tehtävän Verkkokauppa.comin asiakaspalvelussa, tehokkaassa ja rennossa tiimissä
  • Loistavan ja osaavan tiimin tuen sekä laadukkaat työvälineet
  • Palkkaus kaupan alan D ja lounasetu

Contact Centerin toimipiste sijaitsee Salmisaaressa hyvien kulkuyhteyksien varrella. Mikäli kiinnostuksesi heräsi, jätäthän hakemuksesi pikaisesti, mutta viimeistään 8.3.2020. Käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla ja palkkaamme sopivan henkilön heti hänet löydettyämme. Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja CV mailitse noora.muhonen@verkkokauppa.com ja tarja.hartikainen@verkkokauppa.com Laita viestin otsikoksi ”Asiakaspalvelun asiantuntija”.