(Poistunut julkaisusta)

Asiakaspalvelun ammattilainen
Andreas STIHL Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.2.2020

Etsimme nyt joukkoomme sinua,

 

Asiakaspalvelun ammattilainen

 

Toimimaan osana asiakaspalvelutiimiä ja yrityksen kasvoina ulospäin. Autat ja neuvot sekä asiakkaitamme, joka koostuu pääosin STIHL myyntiverkostosta, että STIHL kenttämyyntiä tuotteisiimme liittyvissä kysymyksissä. Vastaat myös tilausten vastaanottamisesta ja rekisteröinnistä, toimituksien seurannasta yhdessä logistisen palveluntarjoajan kanssa sekä kehität osaltasi asiakassuhteita jälleenmyyjiimme. Työ sisältää myös asiakasrekisterin ja hinnastojen ylläpitoa sekä myynnin ja toiminnanohjauksen järjestelmien parissa työskentelyä. Toimipaikkanasi on Andreas STIHL Oy:n toimisto Vantaalla ja raportoit tehtävässä Suomen maajohtajalle.

 

Tehtävässä menestyäksesi tarvitset

 

  • Aiempaa kokemusta asiakaspalvelutyöstä, loistavaa asiakaspalveluasennetta ja kykyä tiimityöhön
  • Riittävät valmiudet omaksua uusien tuotteiden ominaisuuksia, kokemus teknisistä tuotteista helpottaa tehtävään asettumista
  • Olet käyttänyt aiemmin työssäsi myyntijärjestelmiä, Office ohjelmat ovat sinulle tutut ja CRM kokemuksesi katsotaan hyödylliseksi
  • Päivittäin tarvitset sujuvaa kirjallista ja suullista suomen kielen taitoa, jonka lisäksi ruotsin kielen taito katsotaan hyödylliseksi työssäsi. Tarvitset myös englannin kielen taitoa, sillä yhtiön sisäinen materiaali on pitkälti englanninkielistä

 

Lisätietoja tehtävästä antaa Taplow Finlandin konsultti Timo Toivanen 040 825 6357. Lähetä englanninkielinen hakemuksesi ja ansioluettelosi 28.2. mennessä osoitteeseen hakemukset@taplow.fi.